Китайці зробили преміум-седан з Citroen C5

У квітні на китайському ринку почнуться продажі повнорозмірного седана Dongfeng Aeolis A9, пише auto.mail.ru.

Нагадаємо, китайська компанія Donfeng володіє 14% акцій Citroen і, крім того, має спільне виробництво з концерном PSA, а тому флагманський седан Aeolis A9 абсолютно офіційно побудований на французькій платформі 3Р. На цьому «візку» базується Citroen C5, але китайці злегка розтягнули колісну базу, розробили нові кузов і салон.

Довжина «китайця» – 5060 мм, ширина – 1860 мм, колісна база – 2900 мм. Тобто новачок вийшов помітно крупнішим за свого побратима, та й зовні, скоріше, схожий на «німця», ніж на «француза». Більш того, Aeolis A9 оголошений машиною преміум-класу, і взагалі «Аеліос» може стати преміальним суббрендом «Дунфен», який об’єднає не тільки згадану модель, але також майбутні кросовер і більш компактний седан.

Оснащується Aeolis A9 безальтернативним 1,8 літровим бензиновим турбомотором потужністю 204 к.с., з яким агрегатується 6-ступінчастий автомат. У список оснащення входять шкіряний салон, вставки «під дерево», проекція показань приладів на лобове скло, світлодіодні фари, мультимедійна система з навігацією, клімат-контроль, крісла з підігрівом і масажем, легкосплавні колісні диски і ін.

Випускатися машина буде на заводі Dongfeng-PSA, причому – на паралельній лінії з «справжнім» Citroen C5.


Не пропустіть