Представлено кросовер Dacia Duster третього покоління (Фото)

Французький концерн Renault показав абсолютно новий Duster. Він став гібридом без варіатора.

Нове покоління Duster створювалося повністю з нуля на сучасному шасі CMF-B. Головний дизайнер Dacia Давид Дюран наголошує, що його команді дозволили спершу намалювати силует автомобіля, визначити його пропорції, а вже потім займатися стилістикою.

Автомобіль отримав разюче незграбні і сильно розширені колісні арки. Загострені задні трикутні ліхтарі, як і більшість моделей Duster, скопійовані з концепту Bigster, також є абсолютно новим явищем для моделі. Ще одне нововведення: дверні ручки заховані у стійках вікон задніх дверей. У центрі задніх дверей знаходиться вище, ніж раніше велика виїмка під номерний знак. Заднє скло менш глибоко опускається в задні двері, а в його верхній частині – вбудований спойлер з підйомом в обидва боки.

Оновлений кросовер доступний з інформаційно-розважальним екраном розміром до 10 дюймів Круїз-контроль тепер входить до стандартної комплектації базової версії. Гібридний варіант не має традиційного важеля селектора автоматичної коробки передач, а більш сучасний і значно меншого розміру важіль селектора в центральному тунелі.

Dacia Duster матиме три версії силових установок, і жодна з них не пропонувалася для моделі раніше. І це досить специфічні за мірками українського ринку двигуни. Так, базовим буде трициліндровий силовий агрегат об’ємом всього 1 літр із турбонаддуванням. Його особливість – здатність працювати як на бензині, так і на автогазі. При цьому в конструкції спочатку передбачені і паливний бак, і газовий балон, обидві ємністю 50 літрів. Місця у багажнику останній не займає. При таких обсягах палива запас базового ходу Dacia Duster досягає 1300 км на одній заправці. Потужність такої версії складає 100 кінських сил, трансмісія може бути лише механічною.

У наступній версії об’єм двигуна збільшено до 1,2 літрів, а потужність підняли до 130 «коней». Можливості працювати на газу вже немає, заправляти такий кросовер можна лише бензином. Як немає і автомата – покупцям пропонують безальтернативну шестиступінчасту МКПП. Натомість є невеликий додатковий електромотор, що працює при напрузі 48 вольт – він допомагає економити такий дорогий в Україні бензин.

Тим, кому потрібний автомобіль із двома педалями і без необхідності перемикати передачі, залишається 140-сильний гібрид. Він має атмосферний бензиновий двигун об’ємом 1,6 літра і досить потужний електромотор. Ця версія пропонується з АКПП.

Нагадаємо, в Україні кросовер Dacia Duster продається під брендом Renault.


Не пропустіть