Знаменитий бюджетний Nissan Juke презентували після оновлення (Фото)

Популярний кросовер модернізували, щоб зберегти свою привабливість: покращені матеріали, більший сенсорний екран та новий рівень обробки салону.

Оновлення з’явилися на той момент, коли Juke третього покоління надійшов у продаж уже п’ятий рік. Оновлення спрямовані в першу чергу на підвищення якості та простоти використання: серед оновлень використовуються нові матеріали, покращена посадка та оздоблення, збільшений сенсорний екран та покращені можливості підключення до смартфонів.

Juke також отримав нову топову комплектацію N-Sport, яка знаходиться поряд з автомобілями Tekna і вище від існуючих комплектацій Acenta Premium і N-Connecta. Комплектація Visia початкового рівня була виключена, оскільки на її частку припадає лише 1% від загального обсягу продажу.

«2023 рік став продаваним роком для Juke нинішнього покоління, і ці останні оновлення зберігають його відмінний стиль, одночасно покращуючи можливості підключення, якість, дизайн інтер’єру та безпеку, щоб гарантувати, що він залишається попереду конкурентів».

Діаметр сенсорного екрану було збільшено з 8,0 дюйма до 12,3 дюйма у стандартній комплектації. У ньому перероблено меню, покликане зробити його більш інтуїтивним у використанні, а також додані нові віджети, що настроюються, для доступу до найбільш часто використовуваних функцій.

Екран тепер нахилений до водія на 8 градусів, щоб його було легше використовувати в русі, а в ящику для рукавичок встановлено алкотестер на випадок, якщо у водія виникне необхідність його використовувати, проте його ще потрібно активувати.

Новий цифровий приладовий дисплей з діагоналлю 12,3 дюйма був представлений в комплектаціях N-Connecta і вище, забезпечуючи нову тему дисплея з 3D-ефектом і можливість перегляду супутникової навігації між тахометром і спідометром.

Автомобілі N-Sport отримують жовті вставки з алькантари на панелі приладів і сидіннях, що відповідають новій жовтій фарбі зовні (кольору, на розробку якого пішло два роки), а також новий стьобаний малюнок на підставах сидінь і жовтий рядок по всій поверхні.

Є також ряд невеликих змін, спрямованих на те, щоб полегшити життя з Juke: ящик для рукавичок став більшим, ручне гальмо тепер є електронним у стандартній комплектації, а кнопка режиму EV в гібридних автомобілях була переміщена, щоб її було легше дістати.

Зовні конкурент Ford Puma залишається практично таким самим, як і раніше, хоча і з новими конструкціями легкосплавних дисків, а на гібридах – шинами з низьким опором коченню, що дозволяють знизити викиди CO2.

Варіанти двигунів також не змінились. 1,0-літровий бензиновий турбодвигун поставляється з шестиступінчастою механічною або семиступінчастою автоматичною коробкою передач, а гібрид має 1,6-літрову бензинову четвірку, електродвигун та акумулятор ємністю 1,2 кВтг.

Постачання оновленого Juke очікуються пізніше цього року. Ціни поки що невідомі.