Nissan розглядає відновлення виробництва позашляхового пікапа Xterra (Фото)

У світі SUV, сфокусованих на позашляховій їзді, спостерігається справжній ажіотаж, проте Nissan поки що спостерігав за цим збоку. Хоча компанія і пропонує більш позашляхову версію Pathfinder під назвою Rock Creek, він все ж таки не йде ні в яке порівняння зі своїм попередником на рамі або старим Xterra.

Остання модель знову опинилася в центрі уваги після того, як Понц Пандікутіра, старший віце-президент та головний офіцер із планування Nissan Americas, натякнув на можливе відродження. Він заявив, що новий Xterra зараз є предметом для обговорення у компанії. Він також додав, що новий Xterra має бути справжнім і вкрай серйозним пікапом. При цьому також було сказано, що при всіх перерахованих вище перевагах, авто ще має бути доступним за ціною.

Хоча нічого ще не затверджено, Xterra має цілу армію шанувальників, незважаючи на те, що виробництво було припинено майже десять років тому. Nissan Xterra 2015 року продавався на ринку за ціною 23 660 доларів і мав 4,0-літровий двигун V6 потужністю 261 к.с. і крутний момент 381 Нм максимального крутного моменту. Він був оснащений стандартною 5-діапазонною автоматичною трансмісією, хоча для більш дорогих варіантів була доступна шестиступінчаста механіка. Клієнти могли вибрати між заднім чи повним приводом. Особливо варто відзначити версію Nissan Xterra Pro-4X, яка була оснащена повноцінними захисними пластинами під днищем, електронним блокуванням заднього диференціалу та позашляховою підвіскою з амортизаторами Bilstein. Модель також була укомплектована експедиційним багажником та кошиком для вантажу, а також 16-дюймовими дисками, взутими у вседорожні шини. Завдяки покращенням кути в’їзду та з’їзду моделі становили 33,2 та 29,4 градуса відповідно.

Якщо Nissan дасть добро на виробництво нового Xterra і зробить його таким, як обіцяно, передбачається, що він піде слідом Frontier і позиціонуватиметься як прямий конкурент Toyota 4Runner. Він оснащений 3,8-літровим двигуном V6 продуктивністю 310 к.с. і 381 Нм максимального моменту, що крутить, який працює в парі з 9-діапазонною автоматичною трансмісією, що доповнюється опціональною системою повного приводу.


Не пропустіть