Renault представляє в Пекіні нове покоління кросовера Koleos

В його основу лягла та ж платформа, що використовується в X-Trail. Звертає на себе увагу акцент виробника на позашляхових характеристиках: при пристойному кліренсі 213 мм Renault заявляє кути в’їзду/з’їзду 19 і 26 градусів відповідно – нечасто зустрінеш такі уточнення в описі спочатку міського автомобіля. Справедливості заради: ці «градуси» складно назвати видатними, пише auto.mail.ru.

Зате на позашляховий потенціал натякають косі ручки-поперечини зліва і праворуч від селектора трансмісії. Трохи вище звертає на себе увагу великий дисплей мультимедійної системи R-Link 2. У багатшої 8,7-дюймової версії він має портретну орієнтацію, а в більш скромній 7-дюймовій – пейзажну. Система підтримує розширені жести (як в сучасних планшетах) і екрани з віджетами.

Koleos обіцяє бути зручним для пасажирів: Renault декларує дуже просторий інтер’єр (колісна база 2 710 мм при довжині 4 670), а також заявляє, що його двері відкриваються ширше всіх в класі. Кришка 624-літрового багажника з електроприводом може бути активована жестом ногою під бампером. Французький виробник робить ставку на комплектацію: тут і панорамний дах, і атмосферне підсвічування інтер’єру з різними відтінками світла, і багатоступінчастий підігрів всіх сидінь, і багато електронних асистентів водія.

Koleos буде пропонуватися з двома бензиновими і двома дизельними моторами (від 130 до 175 к.с.), з двома трансмісіями (механіка і варіатор) і двома варіантами приводу – повним і на передню вісь.