Новий Volkswagen Touareg 2017: яким буде позашляховий флагман

Німецький автоконцерн презентував модель T-Prime Concept GTE. На даний момент це концепт, але в Фольксвагені зізнаються, що серійна версія нового Туарега мало в чому відрізнятиметься від прототипу, пише topgir.com.ua

В його основі лежить та ж модульна платформа, що і у нової Audi Q7. Габаритна довжина становить майже 5 070 мм. Кросовер вийшов на 10 мм довшим, ніж люксовий седан Phaeton. Якщо порівнювати з поточним поколінням моделі, новинка на 268 міліметрів довше, на 58 міліметрів ширша і на три міліметри нижче нинішнього Touareg.

Концептуальний кросовер оснащується гібридною силовою установкою, до складу якої увійшли дволітровий турбодвигун потужністю 251 к.с., електромотор на 135 сил і комплект батарей ємністю 14.1 кВт*год. Сумарна віддача становить 380 к.с., а піковий крутний момент досягає 700 Нм. З місця до ста кілометрів на годину Volkswagen T-Prime Concept GTE розганяється трохи більше, ніж за шість секунд. Максимальна швидкість прототипу становить 222 кілометри на годину.

У силової установки прототипу є три режими роботи. В E-Mode концепт-кар пересувається тільки на електротязі. Запас ходу в такому випадку становить 50 кілометрів. У режимі Hybrid працюють обидва двигуни, а при активації GTE два мотори також працюють спільно, видаючи максимальну потужність. Крім цього, в GTE-режимі змінюються налаштування педалі газу, рульового управління і коробки передач.

В інтер’єрі Volkswagen T-Prime Concept GTE встановлено єдиний блок цифрової приладової панелі і екрану мультимедійної системи на 12 дюймів. Дисплеї закриті одним зігнутим склом.

На серійних автомобілях німецької марки подібне нововведення з’явиться в 2017 році. Volkswagen T-Prime Concept GTE також оснастили сенсорними кнопками на кермі і центральною консоллю, двома окремими кріслами другого ряду з окремим блоком управління кліматичною установкою, двома екранами розважальної системи для пасажирів другого ряду, а також електронним селектором коробки передач.