Коли пора міняти шини і навіщо це потрібно

Є, як мінімум, два вагомих підстав перевзути свій автомобіль:

1) Шини зносилися

Коли шини бу відслужили свій вік, це видно неозброєним оком. Покришки тріскаються, протектор стирається. Керувати автомобілем стає складно і небезпечно. В такій ситуації потрібно купить шины.

Протектор нової шини становить 5 мм. або більше. Для легкових літніх шин заводська висота – максимум 8 мм, для зимових – до 10 мм.

Продовжувати користуватися літніми шинами бу, протектор яких досяг 1,6 мм вкрай небезпечно. Для зимової гуми граничний залишок протектора складає 4 мм.

При спокійному використанні автомобіля на помірних швидкостях і правильному зберіганні шин комплект нової гуми повинен прослужити приблизно п’ять-шість років. Ця статистика не стосується випадків, коли машина використовується для щоденних далеких поїздок.

Чим агресивніше манера їзди, різкіше гальмування, тим швидше стирається малюнок. Глибина протектора стає менше виражена, що призводить до аквапланування автомобіля, погіршення зчіпних реакцій.

Терміново міняйте шини, інакше ризикуєте життям і своїм автомобілем.

2) Відбувається зміна сезонів «зима-літо»

Другий привід, коли слід задуматися про заміну шин на авто – це перехід на літній сезон з зимового або навпаки.

Літні шини не забезпечать Вам комфортну їзду в мороз, ожеледь або сльота, точно так же, як і зимові – в спеку по асфальту. Зимова гума, яку використовують не по сезону, швидко зітреться, а річна, втім, як і зимова, втратить здатність гальмувати і лавірувати. Все це позбавить можливості їздити впевнено, безпечно і з комфортом.

Міняти шини слід, попередньо уважно вивчивши прогноз погоди. Літні шини бу жорсткі, що дає можливість впевнено гальмувати при високих температурах за вікном. Це властивість вони втрачають при температурі нижче + 7 ° С. З огляду на, що погода в кінці осені мінлива, розумним буде почекати, поки відмітка на градуснику встановиться на рівні +10., Тим самим ніби трохи запізнитися з перевзування, але все ж перестрахуватися на випадок раптових заморозків. Катання в ожеледь і мороз загрожує ДТП.

До речі, про ДТП. Страхові компанії часто відмовляються виплачувати страховку, якщо на день ДТП на авто були встановлені шини, що не відповідають сезону.

Навесні, коли температура досягає вище +7 ° С зимові шини стають занадто м’якими, здатність автомобіля до гальмування різко знижується, шини приходять в непридатність. Коли температура зафіксована на 5 ° С займайте чергу на шиномонтажі.

Що стосується всесезонних шин, то оптимальний температурний режим для них від -7 до + 20 ° С.

Чи варто ризикувати життям і автомобілем заради економії, намагаючись докотити літню гуму спочатку зими або зимову в кінці весни? Або взагалі кататися на всесезонке і в 30-градусну спеку і в мінус 20-градусну холоднечу? Відповідь очевидна, однозначно, немає, собі дорожче.


Не пропустіть