Стартували передсезонні тести у Формулі 1: короткий огляд, прогнози, фаворити

Сезон Формули-1 2024 року вже на горизонті, і зараз фокус уваги змістився на передсезонні тести – вони відбуваються на Міжнародному автодромі Бахрейну.

У перший з трьох тестових днів напередодні старту сезону, що відбудеться менше ніж за тиждень на цьому ж самому полігоні, Макс Ферстаппен фінішував з відривом у понад 1 с від конкурентів – він проїхав 142 кола, осідлавши новенький Red Bull RB20.

Прогнози букмекерів

Букмекери, серед яких GGBet та інші компанії прогнозують чергову перемогу Red Bull і Макса Ферстапена. Конкуренцію потенційному лідеру можуть скласти McLaren та Ferrari і Ландо Норріс та Карлос Сайнс відповідно – команди потрохи скорочують своє відставання, яке напочатку виглядало значно більш критичним.

Ферстапен лишається лідером

Темп ранковій сесії задавався триразовим чемпіоном світу – Ферстапен залишився на борту до кінця дня. Він відібрав тимчасове лідерство у Ландо Норріса з McLaren на половині дистанції, завершивши коло за 1 хв 31.662 с на шинах Pirelli C3 з жовтим маркуванням.

До речі, практично всі учасники на своїх найшвидших колах використовували саме ці середньокласні шини – вони також будуть найм’якшими для Гран-прі, що відбудеться наступного вікенду в Бахрейні.

З настанням ночі траса Сахір помітно остигла, і тоді, в останні пів години, більш сприятливі умови зіграли Ферстаппену на руку. Пілоту вдалося відіграти ще три десятих секунди, чого виявилося біль ніж достатньо для закріплення першого місця: результат – 1 хв. 31.344 с. Відзначимо, це ще й на 1,5 с швидше, ніж він показав рік тому.

McLaren та Ferrari скорочують відставання

Після значно покращеної стартової сесії нового сезону, у порівнянні з тогорічним відставанням McLaren, Ландо Норріс залишився на другому місці. Після зміни партнера по команді, Оскара П’ястрі, британець проїхав 72 кола та фінішував з результатом 1 хв. 32.484 с, відстаючи на 1,1 с від Ферстаппена, який ненадовго втратив, але потім повернув лідерство.

Карлос Сайнс з Ferrari, який першим виїхав з воріт на своєму новому Ferrari SF-24 на спокійному старті післяобідньої сесії, фінішував лише в десятих секундах позаду Норріса, який посів третє місце. Своє найкраще коло він проїхав майже за той самий час, що й представник McLaren.

Хто у топ-10

Даніель Ріккардо з Red Bull пройшов усього лиш 51 коло, при цьому його найкращого результату виявилося достатньо для четвертого місця. Він відстав від Сайнса лише на 0,015 секунди.

П’ятим і шостим фінішували пілоти Aston Martin та Alpine – Ленс Стролл та П’єр Гаслі відповідно, за ними йшов ще один представник Ferrari – Шарль Леклер, який був найшвидшим з ранкових учасників, що фінішували позаду Ферстаппена.

Замкнули топ-10 наступні пілоти: Фернандо Алонсо (Aston Martin), Піастрі (McLaren) та Чжоу Гуанью (Sauber).

Стриманий старт та перші інциденти

Логан Сарджент, який посів 11-те місце, обмежився усього лиш 21 колом після стриманого старту за Williams. Ближче до закінчення ранкової сесії стався інцидент з Алексом Албоном – він зупинився через проблему з паливним насосом, відклавши таким чином перший вихід Сарджента на новій FW46.

Але на цьому пригоди не закінчилися – трохи пізніше Сарджент зазнав дикого розвороту в складному подвійному лівосторонньому повороті 9-10. Підозра на проблеми з карданним валом змусила пілота прямувати до гаражу.

На протилежному кінці таблиці кіл, позаду Сарджента, опинився пілот Mercedes, Дж. Рассел, – він став єдиним гонщиком, окрім Ферстаппена, що пройшов увесь день гонки. Після 121 кола його найкращий результат склав 1 хв. 34.109 с.

Інший представник Red Bull, Юкі Цунода, опинився 13-м, позаду – Валттері Боттас з Sauber, а також Альбон і Естебан Окон з Alpine.

Згідно з приглушеними передсезонними очікуваннями, дует Haas, Ніко Хюлькенберг та Кевін Магнуссен, фінішували внизу протоколу, навіть якщо їхній час у середу не має жодного значення.

Єдиними двома пілотами, що не вийшли на трасу в цей день, були Перес та Хемілтон. Натомість вони дебютували в четвер – на тестах 2024 року.


Не пропустіть