Поради при купівлі автомобіля

Поради при купівлі автомобіля, враховуючи, що більшість купують тільки такі авто, особливо, коли мова йде про іномарках, дуже важливі. Тут важливо не переплатити, а з іншого боку отримати цілком працездатний агрегат. Зробити правильний вибір не дуже легко, але людині, яка має досвід, не складає особливих труднощів. Вашій увазі серія рад при купівлі вживаного автомобіля.

У першу чергу, подбайте про те, щоб з вами була людина, яка розбирається в автомобілях, дуже бажано, щоб ви його гарненько знали, тобто, кращий варіант, коли ви йдете з одним.

Поради при купівлі вживаного автомобіля мають свою логічність, і ми побудували їх таким чином, щоб поступово потрапити всередину авто. Першим ділом, при огляді, звертаємо увагу на документи. Тут важливо звернути увагу на техпаспорт авто, рік випуску, коли автомобіль був зареєстрований. Рік випуску звіряємо за допомогою ідентифікаційного коду (VIN). На деяких іномарках, на кріпильних елементах ременя записаний рік випуску. Крім того, номер під капотом повинен відповідати номеру кузова (знаходиться під капотом). Номер записаний також на двигуні.
Далі треба запитати про наявність сервісної книги авто. У ній ви знайдете інформацію про те, з якою регулярністю робився техогляд, обслуговування, ремонт і скільки було власників.

Напевно, при перегляді вживаного авто ви особливу увагу звертаєте на кузов. Та й у більшості рад при покупці автомобіля, левова частка уваги припадає саме на кузов. У разі чого з ним завжди найбільше клопоту. Спочатку зробіть перегляд поверхні кузова. Тут важливий перегляд кожної деталі окремо – капота, даху, бічних сторін автомобіля. Якщо авто мало серйозні пошкодження, то повинні залишитися їли помітні дефекти. Одні із способів перевірки кузова полягає в тому, що вам слід провести рукою по поверхні капота. Якщо відчувається якась – то нерівність в поверхні, це сигнал, що кузов стовідсотково був деформований.

Деформація також помітна на зовнішніх стиках кузова.
Чи не запам’ятайте взяти з собою магніт. Дуже підозрілі місця можна перевірити, приклавши до них магніт. Він повинен триматися, в іншому випадку це місце зашпаклювати.
Йдемо далі. Треба перевірити всі двері. Відкривайте і закривайте їх по черзі. Звук, при якому вони закриваються, повинен бути майже однаковий. В іншому випадку, кузов зазнав деформацію.
Пам’ятайте, що наявність деформації дуже важливо. Адже, наприклад, перед вами може з часом виникнути проблема, яку усунути буде не можна. Мається на увазі кут коліс.
Також ретельно огляньте дах на предмет деформації.
Обов’язково скористайтеся естакадою при перегляді авто на предмет наявності іржі. Корозія з часом вражає всякий метал, а в кожне авто має свої проблемні місця.

Наступна проблема – лакофарбове покриття авто. Справа в тому, що багато з власників авто, щоб продати його, фарбують ті місця, де є дефекти. Таким чином, фарба може впливати на працездатність двигуна і стан підвіски. Тут обов’язково дотримуємо правилу – огляд фарбового покриття обов’язково робиться при денному світлі. Враховуйте той факт, що деякі з продавців авто будуть пропонувати вам зробити огляд у вечірній час доби, або в приміщеннях (гаражах, ангарах). Ні в якому разі не погоджуйтеся на це.

Огляд робіть тільки в тому випадку, коли область перегляду чиста. Якщо власник в упор відмовляється здійснити мийку або навіть не погоджується на те, що ви самі її зробите, все стає зрозумілим.

Огляд автомобіля потрібно робити з урахуванням деякій дистанції, щоб вам краще стали видні перепади тону, зернистість, якої не повинно бути. Можна спробувати зловити промінчик сонця і проводити ним по поверхні авто.
Пам’ятайте, що лакофарбове покриття дає гарантію надійності авто. Адже якщо покриття ціле, значить воно ще заводське, а тому й авто не мало якихось особливих ремонтів через аварій тощо

Огляд салону дуже цікавий. Салон, як ніяка інша частина машини, свідчить про власника, про його характер і відношенню до свого авто. Є такі умільці, які змотують пробіг авто і те неодноразово. Але всі ці хитрощі можна виявити. У такому випадку видати власника зможе рульове колесо. Якщо пробіг перетнув точку 200000 км пробігу, то кермо буде добре потертим. У багатьох випадках на кермо надягають чохли. У такому разі їх треба зняти.
Зверніть увагу на ручку коробки передач. Вона повинна виглядати приблизно так само, як і кермо. Коли один із цих елементів замінили, то пробіг авто визначається за старшим елементу.

Оббивка салону повинна бути всюди одного кольору. Якщо сидіння мають одну, а решта частини салону – іншу, то варто ретельно перевірити, які сидіння встановлені в авто – рідні чи ні. Далі перевіряєте надійність сидінь, можливість їх електромеханічної регулювання.
Решта обшивка – двері, дах, – також повинна знаходитися в зразковому стані.

Перевірте також кондиціонер. Включите його. Ви почуєте звук працюючого компресора, що йтиме з під капота. Після того, як ви відкриєте заправний клапан і притиснете його, повинні почути шипіння газу.
Увімкніть запалювання. Сигналізатор подушок безпеки, який розміщений на приладовій панелі, повинен загорітися. Через хвилину-другу він згасне. Коли здійснюється різке гальмування, таким же чином повинен спрацювати сигналізатор АВС.

Який би не був старий автомобіль, але хороша оптика буде працювати дуже тривалий час. Оптика авто має деякі важливі особливості, які слід знати. Наприклад, фірма-виробник ніколи не ставить свого логотипу на автомобільній оптиці. Якщо і допускається логотип, то фірми-виробника авто. На сьогодні в Європі автомобільні виробники використовують оптику компаній «Bosch», «Hella», а японці – «Ichikoh», «Denso».

Перегляд оптики полягає в зверненні уваги на її герметичність. Приміром, порушену герметичність дефлекторів фар можна побачити через наявність жовто-тьмяного кольору. Звичайно, пошкоджена оптика буде менше служити і її доведеться незабаром замінити.
Лобове скло, також, так і заднє і бічні повинні бути оригінальними. Щоб переконається в цьому, варто гарненько оглянути їх. У нижніх кутах має бути маркування. Оригінальністю не буде гарантією, що вони – це ті перші, які були встановлені на авто. Але все ж, якщо і замінені, то оригінальні.


Не пропустіть