Простий тест-драйв Honda Accord: достойний седан для звичайного українця (відео)

У сьомому поколінні Honda Accord отримала кузов CL-7, що відрізнявся досить яскравим екстер’єром, що позитивно вплинуло на продажі і допомогло зберегти стратегічне значення моделі в боротьбі компанії Хонда за світовий ринок. При цьому будь-яких конструктивних змін у конструкцію внесено не було – платформа та двигуни дісталися сьомому поколінню без особливих змін. Сьоме покоління поєднує в собі риси спортивного автомобіля, і практичність сімейного седана. Різниця між версіями для внутрішнього і на експорт була мінімальна, що пояснюється став універсальним у всьому світі характером вимог до сучасного сімейному седану. Базова версія Accord ставилася до сегмента «2-літрових седанів», а його топ-версія пропонувалася і з більш потужним і тяговитим двигуном робочим об’ємом в 2,4 л. Accord сьомого покоління оснащувався системою зміни фаз газорозподілу i-VTEC. Підвіска: двохважеля попереду і багатоважільна ззаду. Оздоблення салону була виконана на досить високому рівні. У сімейство входила також спортивна модифікація Euro R.

Новий седан і універсал (сьомого покоління) полюбилися багатьом. Хонда Акорд позиціонувався як сімейний автомобіль, але разом з тим модифікація Type S, натякає на те, що автомобіль не позбавлений спортивного запалу. Машина оснащувалася 2,0 (155 к.с.) літровим і 2.4 (190 к.с.) літровим бензиновим моторами, також був дизельний двигун об’ємом 2.2 (140 к.с.) літра. Хонда Акорд у сьомому поколінні дебютірвала в 2002 році і пропонувалася відразу для трьох ринків: Європи, США та Японії. Однак модель для США зовнішністю помітно відрізнялася від європейської, начинкою втім теж. У 2007 році на честь 30 річчя моделі Акорд компанія Хонда випустила на європейський ринок версію Accord Special Edition, яка від стандартної відрізнялася ексклюзивної забарвленням «White Pherl» комплектацією і оформленням інтер’єру. Дана версія і стала останньою сторінкою в історії сьомого Акорду. «Сьомий» Акорд запам’ятався зміщенням акцентів у бік «преміум» … Новітній Акорд продовжив цю традицію і перевершив старшого брата, ставши ще більш солідним і представницьким.

У Акорд сьомого покоління конструктори вклали весь чвертьвіковий досвід експлуатації всіх поколінь моделі. На сьогоднішній день Акорд випускається у Великобританії, Канаді, Мексиці, США, Тайвані та, відповідно, в Японії. Північноамериканським аналогом Акорду є Acura TSX – з дещо зміненими оптикою, обробкою салону та іншої лінійкою двигунів. Варто відзначити, що для Японського ринку пропонувалася повнопривідна версія з кузовом універсал, також версія Euro-r з 2.0-літровим 220-сильним двигуном. Дебют моделі відбувся в жовтні 2002 року, в травні 2003 був представлений Акорд з кузовом універсал, в грудні того ж року був представлений дизельний Акорд для західноєвропейського ринку. Автомобіль був підданий рестайлінгу в жовтні 2005 року. Nefidov С. А.


Не пропустіть