Що робити, якщо карбюраторний двигун глухне на холостому ходу?

Зупинка двигуна на холостих обертах – це вельми часте явище для кожного власника автомобіля. Причому трапляється подібна ситуація не тільки у вітчизняних машинах, але також і в дорогих іномарках. З цього виходить, що від подібної ситуації ніхто не застрахований, і тривожний сигнал «Перевірте двигун» – на приладовій дошці може з’явитися в будь-яку секунду. Основними причинами виникнення подібної поломки, може послужити наступне: поломка полягає в несправності електроклапана карбюратора; можливо, згорів спеціальний блок управління електроклапаном карбюратора; несправність полягає в проводці. Як показують численні відгуки авто власників, найчастіше проблема полягає в засмічуючи жиклері, який відкриває електро клапан. Найчастіше, частинка потрапляє саме через повітряний фільтр.

Наприклад, через те, що він встановлений не зовсім правильно – були допущені нещільності під час його встановлення. Існує перелік рекомендацій, які потрібно робити тоді, коли карбюратор глухне на холостому ходу:

Потрібно акуратно від’єднати затискачі повітряного фільтра.
Тепер потрібно відкрутити гайку, яка знаходиться в центрі повітряного фільтра, і прикріплює його кришку. Знімаємо кришку.
Потрібно знайти шланг, який йде патрубку вентиляції картера двигуна вашого автомобіля. Трохи ослабте хомут на шлангу.
Тепер потрібно відкрутити чотирьох гайки, які прикріплюють до карбюратора повітряний фільтр. Дуже важливо дана дія робити акуратно, щоб гаечки Не допускайте потрапляння всередину карбюратора.
Далі потрібно зі шпильок зняти повітряний фільтр і від’єднати шланг вентиляції. Бажано запам’ятати положення деталей, які ви знімаєте, щоб згодом не виникло ні яких труднощів.
Тепер перевіряємо електроклапан карбюратора. Провід потрібно акуратно зняти з клеми. Далі потрібно включити запалювання. Потрібно акуратно торкнутися проводом клеми, і прислухатися, чи немає характерних клацань в електроклапанів. Якщо вони присутні, значить все добре, якщо ж ні – електрика несправне.
Тепер потрібно взяти ключ на «12». Не поспішаючи викрутити електроклапан. Можете одночасно витягнути і жиклер.
Якщо ж жиклер залишився в карбюраторі – дістаньте його пінцетом.
Піднесіть жиклер на світ – він повинен просвічуватися, якщо ж ні – прочистіть його і продуйте. Для цього можна використовувати тонку волосінь.
Коли ви продули жиклер з обох сторін – встановлюйте все на місця, дотримуючись зворотну послідовність.


Не пропустіть