Міняти чи пружини при заміні амортизаторів?

Загальновідомо, що через стан доріг найбільше страждає підвіска і її деталі, а в особливості амортизатори і пружини. Тому неминуче постає питання, чи необхідна заміна пружин при зміні амортизаторів. Основне завдання, яке стоїть перед автомобільними амортизаторами і пружинами – тобто забезпечити керованість автомобіля і м’якості ходу. Завдяки своїй пружності пружина штовхає на своє місце колесо, яке відірвалося від дороги внаслідок зіткнення з перешкодою. Але, через накопичену від удару енергії, такі коливання колеса і пружини будуть нескінченні, і колесо весь час втрачає зчеплення з трасою. Саме у вирішенні даної проблеми допомагає амортизатор, швидко гасить такі коливання, завдяки своєму легкому ходу тільки в одну сторону. Через свого складного пристрою він перетворює приблизно вісімдесят відсотків енергії удару в тепло.

З усього вищесказаного можна зробити головний висновок, що правильне функціонування підвіски машини можливо тільки в тому випадку, коли пружина буде стримувати всю масу автомобіля, а амортизатори будуть контролювати їх руху і обидві системи працюють в повній взаємодії. У тому випадку, коли пружини просідають, на амортизатори доводиться дуже велике навантаження, і вони не можуть правильно контролювати амплітуду ходу пружин.

Пружини, у свою чергу, теж можуть втрачати притаманні їм властивості з ряду причин:

природний знос і втома металу;
ушкодження верхнього шару пружини через тертя;
їзда на швидкості по нерівних ділянках дороги і часта перевантаження машини;
корозія металу.
З усього цього випливає логічний висновок, що міняти амортизатори і пружини слід одночасно. Але дана процедура досить витратна. Тому, якщо пружини знаходяться в доброму стані, допускається їх заміна при кожній другій зміні амортизаторів. Однак при частій експлуатації автомобіля рекомендується міняти місцями праву і ліву пружини, так як ліва сторона весь час більше навантажена через вагу водія.

Але є випадки, коли заміна пружин обов’язкова, наприклад, коли є супутні пошкодження і буде потрібно міняти кузовні деталі Брянськ. Ремонт кузова можна буде поєднати з заміною пружин і амортизаторів. Зазвичай це наступні механічні пошкодження через механічного зносу або ДТП:

пошкодження або корозія металу;
поломка пружини;
зменшення висоти машини в порівнянні з його технічним описом (вимірюється і порівнюється відстань між краєм арки колеса і його центром на всіх 4 колесах);
нерівномірний горизонт автомобіля (відмінність по висоті між задньою і передньою частиною машини).





Більше новин


Прокоментуй новину