Як відремонтувати прогорілий глушник самому?

Головною причиною несправності глушника і його пошкодження є корозія. Навіть сталевий глушник служив вам вірою і правдою автомобіля може бути так пошкоджений іржею, що його стінки в руках буквально сиплеться. Та ж доля чекає і зварювальні шви в місцях стикування деталей і корпусу детонаторів. Щоб усунути ці пошкодження, можна скористатися зварюванням, бандажем із склотканини або спеціальними рідкими засобами. Досить часто професійні механіки комбінують ці способи ремонту в залежності від типу деталі і ступеня пошкодження. Зварювання дозволяє відремонтувати всю вихлопну систему в незалежності від площі ушкоджень, а також забезпечить необхідну герметичність швів і надійність кріплення глушника. Якщо іржею пошкоджений пристойний ділянку вихлопної системи, рекомендується її замінити.

Клейовими стрічками ремонтують ділянки корпусу циліндричної форми, вихлопних труб, а бандажем можна полагодити великі ділянки глушника. Вони зроблені з склотканини і просякнуті високотемпературними клейовими складами, які виробляються з епоксидів і силікатів. На завод-виробниках вони проходять температурну обробку при + 1000C. Але застосування герметиків і бандажів не завжди є панацеєю. Якщо тріщини або корозійні ділянки займають більшу третини діаметра деталі, то вони не зможуть забезпечити необхідну жорсткість проклеенного ділянки. Що ж стосується спеціальних засобів, то вони бувають двох типів.

Це високотемпературна шпаклівка для закладення дрібних отворів і ремонту пошкоджених ділянок, і монтажні герметики для системи вихлопу. Всі вони стійкі до температур до 1000 градусів, а виготовляються на основі керамічних паст і силікатів. Крім дрібного ремонту, їх можна застосовувати для герметизації стиків при складанні вихлопної системи. Використання герметиків в рази полегшує подальше розбирання системи вихлопу, оскільки зварні шви без пошкоджень зняти не вийти.


Не пропустіть