Капітальний ремонт двигуна

Двигун є важливим елементом автомобіля, вартість якого може становити до 50% від вартості всієї машини. Різні типи двигунів відрізняються різним терміном служби, вимірюваним їх перебігом з урахуванням, ким були вироблені і принципу роботи. Ресурс багатьох двигунів вітчизняного виробництва зазвичай досягає 150 тис. Км пробігу, для іномарок цей ресурс, виходячи з країни виробника, може досягати 300-500 тисяч км, точна цифра визначається характером експлуатації. Природно, великий пробіг не може не відбитися на двигуні, і коли він починає погано працювати, без ремонту не обійтися. Розглянемо, в яку суму обійдеться капітальний ремонт двигуна і як уникнути зайвих витрат. Якщо мотор працює на знос, це можна помітити по збільшеному витрати масла. Двигун працює важче, пропадають тяга і потужність. Це перше свідчення того, що двигун потребує ремонту.

Ці ознаки лояльні, якщо порівнювати з тим, коли ДВС, як кажуть водії, стуканет, і тоді автовласникові доведеться транспортувати свою машину до автосервісу на евакуаторі або на тросі. Однак це відбувається рідко і лише тоді, коли ознаки, що вказують на необхідність ремонту мотора, ігнорувалися власником. Однак більшість автовласників воліє витрачати кошти не на ремонт старого движка, а на покупку нового або вживаного ДВС. Який же з цих варіантів є найбільш кращим? При розгляді варіанту з ремонту старого движка, слід пам’ятати, що витрати на капремонт ДВС можуть становити від п’яти до декількох десятків (а то й сотень) тисяч рублів. Можливо, автовласникові потрібно зробити заміну поршневої групи і клапанів, не чіпаючи коленвал і распредвал. При відсутності вироблення циліндрів не вимагається їх розточування. У сукупності це призведе до сильного зниження витрат на проведення капремонту.

Більш надійно проводити ремонт двигуна, ніж купувати б / у, що має сумнівну якість. Однак є виняток для моторів деяких виробників, наприклад, японських чи німецьких, адже що таке контрактний двигун? Зазвичай це двигун з розумним пробігом за демократичною ціною, вдобавок з навісним обладнанням. Покупка ж повністю нового двигуна, є більш дорогим варіантом. Наприклад, двигун для вітчизняної моделі, в середньому обійдеться близько 60 000. Легко можна уявити вартість движка іномарки, з урахуванням ціни самого автомобіля. Хтось скаже, що установка нового двигуна більш швидка процедура, в порівнянні з ремонтом старого. Проте не потрібно забувати про необхідність проходження реєстрації знову встановленого двигуна, на що піде час, сили і гроші. Розглянувши всі варіанти, слід підвести підсумки. Витрати на капремонт двигуна набагато менше, в порівнянні з покупкою нового. Власник має можливістю модернізації двигуна і поліпшення його динамічних характеристик. Хоча новий движок володіє великим ресурсом, коштує він помітно дорожче, і реєстрація потребує зайвих сил і грошей. Тому з урахуванням всіх плюсів і мінусів, краще провести ремонт старого двигуна або встановити контрактний, ніж купувати новий.





Більше новин


Прокоментуй новину