Несправності гальмівної системи

Справний стан гальмівної системи – найголовніший чинник, що забезпечує безпеку всіх учасників руху. Враховуючи це, потрібно регулярна діагностика гальм, щоб вчасно виявити наявні несправності. Для того щоб визначити проблему з гальмами, треба перевірити, як відрегульовані колеса, зробити огляд шин на наявність можливих пошкоджень. Несправності гальмівної системи умовно бувають трьох видів: несправності гальмівного механізму, приводу і підсилювача. Серед ознак, викликаних неправильною роботою системи гальмування можна відзначити наступні: збільшення гальмівного шляху і підвищений занос під час гальмування. Крім цього, на несправності вказують шуми, наприклад, скрип гальм. Крім того, педаль гальма може мати легкий хід або провалюватися. Частою причиною несправностей є проблема з гальмівною рідиною, яка полягає в її нестачі або несвоєчасній заміні.

Іншою поширеною причиною проблем з гальмами є знос гальмівних колодок, гальмівних дисків, несправності супортів і багато інших.

Проблеми з педаллю гальма
При сильному зносі колодок починає провалюватися гальмівна педаль або з’явиться легкість її ходу. Поява повітря в гідроприводі або витік гальмівної рідини є причинами несправної роботи гальмівної системи. Головний гальмівний циліндр повинен розташовувати достатньою кількістю рідини, рівень якого потрібно контролювати. Інакше через брак рідини можуть погіршитися показники ходу гальмівної педалі. Крім легкості ходу педалі, часто відбувається зворотне, зменшення її ходу. Це відбувається внаслідок засмічення компенсаційного отвору гальмівного циліндра.

Збільшення гальмівного шляху
Це відбувається при попаданні в систему повітря або при течі в гідравлічному приводі. Через велику зносу фрикційних накладок на колодках також може зменшитися ефективність гальм. Щоб усунути перераховані вище проблеми, треба замінити несправні деталі, виконати процедуру прокачування гальм, перевірити знос колодок і дисків.

Занесення при гальмуванні
При пошкодженні колісного циліндра може виникати замет. Також він відбувається при витоках гальмівної рідини або проблемах, пов’язаних з нормальним ходом поршня. Треба також перевірити трубопроводи від гідравлічного приводу на цілісність і замасленими гальмівних колодок. Поява заносу свідчить про те, що колеса притормаживаются по-різному через різних гальмівних зусиль.

Сторонні звуки при гальмуванні
Під час руху авто чутний рівномірний шум, а якщо при гальмуванні чути скрипи, це говорить про стирання і виробленню колодок. До інших причин шуму відноситься забруднення диска або передніх колодок, наприклад, піском і дрібними каменями, а також замасленими фрикційних колодок. Іноді причиною виникнення скрипів може бути деформація гальмівних дисків, викликана їх перегрівом.





Більше новин


Прокоментуй новину