Тюнінг ходової своїми руками

Бажати кращого залишає ходова частина великого числа, а особливо вітчизняних автомобілів. При входженні в повороти на швидкості, а також при різних манерах їзди і ситуаціях на дорозі необхідна стійкість автомобіля, як правило, не забезпечується застарілої конструкцією ходової. Безпека автомобіля залежить від справності роботи і характеристик підвіски. Інформація про поліпшення ходової частини вашого авто є цілком доступною, а амортизатори є першими і найважливішими елементами підвіски, нужденним в заміні. Розгойдатися автомобілю на нерівностях дороги не дадуть амортизатори більшої жорсткості, що встановлюються для поліпшення керованості, наприклад, газові амортизатори володіють необхідними параметрами. Розгойдатися автомобілю вони не дадуть, відрізняючись миттєвою реакцією на зміну дорожнього покриття.

За нормальну роботу підвіски автомобіля відповідає їх правильна настройка, виконувана регулюванням параметрів відбою і стиснення. Пружини при тюнінгу ходової також потрібно замінити. Для забезпечення надійного тандему роботи амортизаторів і пружин, останні встановлюються більш жорсткі. Різноманітний в даний час вибір пружин: є пружини, що мають збільшену жорсткість; стокові пружини; двосекційні пружини. Останні забезпечують більш надійне зчеплення з дорогою за рахунок того, що вони не дають можливості колесу відірватися від землі. Крен автомобіля залежить від стабілізаторів поперечної стійкості.

М’якість ходу підвіски може зникнути при встановленні більш жорсткого здвоєного стабілізатора, завдяки тому, що він посилений, проте з ним підвіска працює краще. У вигляді гумово-металевої конструкції проводиться стоковий варіант сполучних шарнірів всіх вузлів підвіски, про які не варто забувати. Вони повністю металеві та мають сферичну форму, коли виготовляється спортивна підвіска. Через те, що стандартна підвіска деформується ударами більш жорсткої підвіски, купуються посилені важелі передньої підвіски. Колеса також підлягають заміні. Низькопрофільні шини забезпечуються кованими або литими дисками великого діаметру. Стійкість надається більш широкими шинами, а жорсткість ходу автомобіля і керованість залежить від низького профілю шин. Автомобіль в такій комплектації не втрачає керованість на високій швидкості, не крениться в поворотах, а також значно краще тримає дорогу. Варто відзначити, що досить дорогим, копіткою і складним є процес тюнинга підвіски своїми руками, проте потрібно розуміти, що несумісними речами є чіткість роботи підвіски і комфорт під час їзди. Частковий тюнінг виконується згідно вимог комфорту, жертвують же комфортом при бажанні досягнення максимальної стійкості на високих швидкостях і для кращою керованістю автомобілем.





Більше новин


Прокоментуй новину