У Києві презентували нові фургони Mercedes-Benz Citan і Vito (Фото)

Компанія «Автокапітал», генеральне представництво Daimler AG в Україні, презентувала на «Столичному Автошоу 2016» новий автомобіль в сегменті комерційної техніки – Mercedes-Benz Citan.

Новий Mercedes-Benz Citan належить до розвізних фургонів компактного класу, т.зв. midsize van, які оптимально підходять для роботи в міських умовах. Такі машини будуть затребувані у компаній із невеликим автопарком, що займаються будівельною сферою, сферою послуг або торгівлею.

Машину розроблено в тісній кооперації з компанією Renault. Від французького донора Citan вигідно відрізняється дизайном передньої частини: фарами, бампером та решітками радіатора з трипроменевою зіркою. Покупець може обрати один із 12 кольорів забарвлення кузова, зокрема шести варіантів металік. Усередині автомобіль отримав модернізовану приладову панель і щиток приладів, а також триспицеве кермо.

Mercedes-Benz Citan пропонується з трьома варіантами довжини кузова – 3,93 м; 4,32 м і 4,7 м, з колісною базою відповідно – 2,31; 2,69 та 3,08 м. Вантажопідйомність розвізного фургона досягає 755 кг, а повна маса 2,2 т. Обсяг вантажного відсіку варіюється від 3,0 до 3,8 кубометрів. При цьому доступна суто пасажирська, а також вантажопасажирська версія Mixto, яка може з комфортом перевозити до п’яти осіб. До речі, другий ряд сидінь стандартно складається у співвідношенні 1/3 або 2/3. Усі машини також оснащуються правими зсувними дверцятами.

На автомобіль можна встановити сучасні двигуни екологічного стандарту Євро 5 (з червня будуть доступні агрегати Євро 6). Покупець може обрати або 1,2-літровий бензиновий мотор M200.71 потужністю 114 к. с., або 1,5-літровий турбодизель OM 607. Останній доступний у трьох варіантах потужності: 75, 90 або 110 к.с. Максимальний крутний момент топового агрегата досягає 240 Нм. Коробка передач – механічна, 5 – або 6-ступінчаста. До речі, на фірмі зазначили, що оснащують машину іншою кулісою, що поліпшило чіткість перемикання передач.

Ще одна важлива риса Mercedes-Benz Citan – пакет BlueEFFICIENCY, який має у своєму складі систему старт-стоп, шини з низьким опором коченню, а також інакше керування генератором і акумулятором. Все це разом дає змогу економити до 0,4 л пального на 100 км.

Уже в базовій комплектації фургон Сitan обладнаний усіма необхідними системами безпеки: електронною системою стабілізації ESP, антиблокувальною системою ABS, протипробуксовувальною системою ASR, системою екстреного гальмування BAS і електронною системою розподілу гальмівних зусиль EBV.

Другою новинкою українського ринку став автомобіль Vito наступного покоління. Його вирізняє серед конкурентів уперше встановлена в цьому класі автоматична, 7-ступінчаста коробка передач 7G-Tronic. Друга важлива відмінність – три типи приводу: передній, задній і повний. Машини доступні в трьох виконаннях: вантажному Van, вантажопасажирському Mixto і пасажирському Tourer.

Новий Vito пропонується з трьома варіантами довжини кузова ( 4,89 м; 5,14 м і 5,37 м) і двома варіантами колісної бази (3,2 і 3,43 м). На моделі застосовуються економічні турбодизелі OM622 робочим об’ємом 1,6 л і потужністю 88 і 114 к.с. і 2,15-літрові ОМ651 – що розвивають 136, 163 і 190 к.с.

Автомобіль Vito дістав низку передових систем активної безпеки, вперше застосованих на старшому барті – Sprinter останнього покоління. Це і система проти бокового вітру, і система, що усуває мертві зони, система стеження за правильністю руху, дорожньою розміткою, а також система, що попереджає про перешкоди, які виникли на дорозі. Крім того є «асистент» дальнього світла, що автоматично перемикає фари на ближнє світло, коли наближається зустрічне авто.

На Столичному Автосалоні відвідувачі також змогли ознайомитися і з люксовим веном V-Class, розробленим на одній базі з фургоном Vito.

autocentre.ua


Не пропустіть