АвтоВАЗ хоче випускати автомобіль за 3500 євро

0

Президент тольяттівського автогіганта Ніколя Мор поділився планами розвитку підприємства, пише auto.mail.ru.

Як розповів топ-менеджер в ході зустрічі з представником президента РФ в Приволзькому федеральному окрузі Михайлом Бабичем, він має намір повернути бренду Lada «колишню і заслужену славу».

«Я усвідомлюю свої обов’язки, як глава автомобільної компанії N1 в Росії, усвідомлюю свою відповідальність перед споживачами, постачальниками, перед працівниками компанії, а також жителями Тольятті, Самарської області і всієї країни, – пояснив Мор. У нас багато активів, дві нові моделі автомобілів успішно продаються, хороші навички має інженерна команда, є виробничі можливості в Тольятті і Іжевську», – додав він.

– Наша перша мета – утримати частку ринку в Росії, крім того, ми повинні відновити сильну експортну політику, – Ніколя Мор, президент АвтоВАЗу.

Крім того, Н. Мор поділився планами щодо розширення лінійки вироблених автомобілів. Він не виключив, що для російського і зарубіжного ринку АвтоВАЗ може розробити «доступний і красивий автомобіль».

Таку машину – хорошу, красиву і дешеву – концерн «Рено» зробив в Індії. І якщо це вийшло в Індії, то я не бачу причин, чому б не зробити таку машину в Росії
Ніколя Мор президент АвтоВАЗу

Судячи з усього, кажучи про Індію, Н. Мор мав на увазі Renault Kwid – ультрадешёвий хетчбек, який на індійському ринку пропонується за ціною від 262 113 рупій (приблизно 3500 євро). Поки що цей автомобіль оснащується 0,8-літровим 54-сильним двигуном, який поєднується з п’ятиступеневою ​​механікою, але в подальшому він зможе мати й інші версії – з літровим мотором і роботизованою трансмісією.

Не виключено, що АвтоВАЗ може вивести на ринок адаптовану версію «КВІДА» з іншим мотором і настройками підвіски, а також локалізованим складанням. Приблизно так само завод свого часу вчинив з Dacia Logan MCV, який став продаватися в Росії під ім’ям Lada Largus. Правда, як зміниться вартість «КВІДА», якщо він дійсно буде збиратися в Росії під вазовським логотипом, невідомо.


Не пропустіть