Абсолютно новий Volkswagen Polo: він став більший і дешевший

Компанія Volkswagen презентувала хетчбек Polo шостого покоління: відтепер модель буде тільки п’ятидверною.

Новий хетчбек – на 66 мм довший (4 053 мм) і на 53 мм ширший (1 751 мм) попередника. Таким чином, за величиною колісної бази (2 564 мм) і шириною новинка обійшла «Гольф» четвертого покоління! І тільки довжина підкачала – Volkswagen Golf зразка 1997 року на добрих 10 сантиметрів довший. Правда, третій Golf взагалі помітно менший нового «Поло» у всіх параметрах.

Шкода тільки, що німці знову не наважилися на дизайнерську революцію – щоб зрозуміти, що перед тобою принципово нова машина, потрібно придивлятися. Та ж ситуація і з інтер’єром: начебто зрозуміло, що модель пережила зміну поколінь, але радикальних змін не дуже багато. Хоча, безумовно, салон став зручніший і сучасний.

В основі новинки лежить модульна платформа MQB-A0. Як запевняють німці, від добре знайомої MQB нову агрегатну базу відрізняє заново розроблене шасі (хоча схеми підвісок залишилися колишніми: спереду – McPherson, ззаду – напівзалежна балка), тому колія Polo стала ширшою на 62 мм спереду і на 49 мм ззаду, що повинно позитивно вплинути на керованість.

Настільки широкої гами моторів, мабуть, не запропонує ніхто з конкурентів. На вершині традиційно знаходиться Polo GTI, якому замість 1.8 TSI (192 к.с.) поставили 200-сильний 2.0 TSI. Точні характеристики «гарячого» хетчбека не наводяться, але відомо, що такій машині поставлять переналаштовану підвіску, а крім 7-ступеневого робота DSG буде і класична механіка.

З огляду на те, що Європа різко розлюбила дизельні мотори, маркетологи обмежили вибір модифікацій «на важкому паливі»: для Polo запропонований тільки чотирициліндровий мотор 1.6 TDI потужністю 80 або 95 к.с. Коробка передач – безальтернативна механіка (взагалі, DSG, причому тільки 7-ступінчаста, покладається тільки модифікаціям, віддача яких перевищує 100 к.с.).

У гамму також увійшли відразу чотири літрових моторчика, що працюють на бензині: два атмосферних (65 або 75 к.с.) і два турбованих (95 або 115 к.с.). Ще один «літр» споживає метан і видає 90 к.с. З двигунів «цікавіше» відзначимо абсолютно новий силовий агрегат 1.5 TSI (150 к.с.), але така версія вийде на ринок пізніше інших.

Найцікавіше, що шостий Polo виявився навіть дешевший п’ятого! У Німеччині ціни починаються від 12 975 євро, хоча раніше за пятидверку потрібно було викласти 13 550 євро. При цьому базова версія новинки включає розумну систему автоматичного гальмування, яка навіть вміє розпізнавати пішоходів.





Більше новин


Прокоментуй новину