Індуси обіцяють випустити «доступний Land Rover» (Фото)

Пам’ятайте фірму Tata з Індії? Ту саму, що робить супер-дешевий хетчбек Nano. Так ось індуси готуються вийти на принципово новий рівень.

Нагадаємо передісторію: у 2008 році Tata викупила у концерну Ford права на англійські марки Jaguar і Land Rover. І якщо до недавнього часу Tata Motors більше віддавала своїм «англійським дочкам», ніж брала, то тепер індуси вирішили скористатися британськими напрацюваннями.

Взяти, наприклад, концепт-кросовер Tata H5X. Цей паркетник побудований на платформі ECUD, на якій також базується Land Rover Discovery Sport, тому Tata H5X майже повністю відповідає «Спорту»: довжина становить 4 575 мм, ширина – 1 960 мм, колісна база – 2 740 мм.

При цьому індуси поставили перед собою мету здешевити компонентну базу, тому замість моторів англійського сімейства Ingenium під капотом «Тати» пропишеться покупний італійський турбодизель Fiat Multijet II об’ємом 2,0 літра, який видає 140 або 170 к.с.

Між іншим, до виходу серійної версії цього кросовера залишилося менше року – дебют намічений на початок 2019 року. І представники марки запевняють, що товарна машина буде відрізнятися від виставкової тільки деталями! А значить, H5X повинен вийти досить революційним …

Другою новинкою Tata виявився хетчбек 45X – чотириметрова пятидверка, з якої почнеться історія принципово нової платформи AMP (Advanced Modular Platform). Це теж концепт, але над його постановкою на конвеєр індуси вже щосили працюють.

Першими влітку 2019 го світло побачать машини, оснащені двигунами внутрішнього згоряння – бензиновим 1.2 і дизельним 1.5. Потім повинні з’явитися гібрид і електромобіль. Ось тільки на головне питання – чи планує «Тата» виходити на ринок Європи? – поки відповіді немає.

Третя прем’єра – купеподібний електроседан. Він побудований на платформі, яка отримала назву Omega і передбачає використання тільки електричної силової установки. Ця архітектура створювалася компанією Tata спільно з фахівцями Land Rover.


Не пропустіть