Як вибрати якісне масло для двигуна автомобіля?

На сьогоднішній день ні для кого не секрет, що двигун повинен працювати на якісному маслі, та й до того ж відповідному своєї в’язкістю пори року. Чим чревата робота двигуна на невідповідному і неякісному маслі. Тому для правильного вибору моторного масла звертайтеся до фахівців на сайті mtoil.com.ua.

Завдання системи мастила – підведення мастила до деталей, що труться двигуна. У двигунах внутрішнього згоряння переважає тертя ковзання – корінні і шатунні підшипники, поршневі кільця. Основна особливість підшипників ковзання – масло під тиском подається на труться вкладишів, і відповідно зменшує тертя, забезпечує підтримку (ті площину дотику вкладишів і вала мінімальна, майже всюди в рясному кількості є мастило), а так само є додатковим тепло відведенням від пар тертя. Набагато складніше йде справа з мастилом поршневих пальців і поршневих кілець, в шатунах зроблені отвори через які масло (в певному конструктивно положенні колінчастого вала) бризкає на стінку гільзи циліндра, а потім частину його збирається маслос’емниє кільцем для змащення поршневого пальця, а частина залишається для 2 х компресійних, ну і мала частина піде на угар. Ну і ще частина деталей системи змащується самопливом. Серцем всієї системи є масляний насос, який і забезпечує нагнітання масла під тиском у канали системи мастила.

Тепер давайте розберемося, що станеться, якщо застосовувати більш рідке і більш густе масло. При застосуванні моторного масла з більшою в’язкістю зовні все виглядає начебто добре – датчик тиску масла не «промаргівает», навіть на холостому ходу, двигун спочатку справно працює (правда крутиться гірше і мощі поменшало, але це не критично), але давайте розберемося в тому , що ж в цьому випадку страждає. А страждають як якщо розсудити логічно, перш за все поршневі пальці і дзеркало камери згоряння, недолік змащення виходить так як ці частини двигуна змащуються розбризкуванням, якщо у нас масло стало більш в’язким, значить воно гірше «бризкає», отже, виходить масляне голодування. Однак ще гіршою є ситуація якщо в двигуні застосовується більш рідке моторне масло, в цьому випадку масляний насос не зможе створити в системі належного тиску, в результаті чого весь двигун відчуває масляне голодування і збільшується знос. Якщо у випадку з більш густим маслом ймовірність того, що двигун заклинить збільшується, то у випадку з рідким маслом і недостатнім тиском вона зростає багаторазово …

Автовласники – вибирайте масло, рекомендоване виробником вашого автомобіля для застосування в ваших кліматичних умовах, і безсумнівно воно повинно бути якісним ! Якісне моторне масло – запорука довговічності вашого двигуна.





Більше новин


Прокоментуй новину