ВИДИ ПРОТЕКТОРІВ ВАНТАЖНИХ І СПЕЦШИНА: ДЕ І ЯКІ КРАЩЕ ЗАСТОСОВУВАТИ?

Вантажні шини відрізняються типом протектора: магістральні, регіональні, для бездоріжжя. Також важливе значення має місце установки – на рульову, провідну осі, а також універсальні.

Також можете ознайомитися з шины 295 80 r22.5.

Збираючись придбати шини для вантажного автомобіля, потрібно правильно підійти до вибору типу протектора. Тип протектора вантажних шин залежить від двох основних параметрів:

для якої осі призначені – кермові, провідні;
область застосування – магістральні, регіональні, для умов бездоріжжя.

Також у продажу є спецшини – 315/70 r22.5, які встановлюються на різноманітні навантажувачі, екскаватори, комбайни і так далі. Вони відрізняються підвищеною міцністю і особливим малюнком.

Кермові.
Їх головною особливістю є наявність поздовжніх канавок, завдяки яким забезпечуються хороша курсова стійкість і керованість автомобіля. Ще один важливий критерій – низький рівень шуму, оскільки вони встановлюються безпосередньо під кабіною, а постійний шум буде відволікати і втомлювати водія.

Провідні.
На ці вантажні шини доводиться найбільше навантаження, також вони повинні забезпечувати надійне зчеплення з поверхнею. Тому протектор тут особливий – великі блоки (ромбики, квадратики, «гусячі лапки») і ламелі. Завдяки їм відводиться волога і бруд, покришки самоочищаються від сльоти, підвищуючи рівень зчеплення з дорожнім покриттям.
провідні 1

Універсальні шини.
Їх можна ставити як на провідну, так і на рульову вісь. Зазвичай водії-далекобійники спочатку ставлять їх на передню вісь, а потім переставляють в міру зносу на незнаючим.

Звертаючись до магазинів, в яких пропонується продаж вантажних шин, необхідно також враховувати умови експлуатації автомобіля. Так, покришки, призначені для руху по місту або за якісними магістралях, дуже швидко будуть зношуватися в умовах розбитих доріг або на бездоріжжі.
універсальні

Дорожні шини.
Даний вид протектора підходить для магістралей з твердим покриттям в будь-який час року. Ці покришки є універсальними, тобто їх ставлять на будь-яку вісь вантажного автомобіля. Як правило, мають радіальну конструкцію.
Протектор може бути поздовжнього типу з канавками для відведення бруду, або з великими елементами типу ромбів або гусячих лапок. Він забезпечує хорошу курсову стійкість, зчеплення з дорожнім покриттям, навіть якщо воно вкрите снігом, низький рівень шуму.
дорожні

Магістральні шини.
За малюнком протектора практично ідентичні рульовим. Вони забезпечують хорошу керованість і курсову стійкість. Важлива їх характеристика – підвищена норма кількості шарів (як мінімум PR18), тому що вони використовуються для фур або самоскидів при максимальній завантаженості.

Регіональні шини.
Їх слід купувати, якщо транспорт пересувається переважно по грунтових або неякісним асфальтованих дорогах. Протектор характеризується наявністю поздовжніх ліній, великих блоків і дренажних канавок для відведення бруду. Такі покришки відрізняються підвищеною зносостійкістю.

Кар’єрні шини.
Сюди також можуть входити спецшини. Їх встановлюють на кар’єрні самоскиди, спецтехніку. Малюнок багато в чому схожий з протектором шин для сільгосптехніки – «ялинка». Завдяки потужним грунтозацепов і спрямованому малюнку з великими виступами забезпечується хороша прохідність по бездоріжжю.





Більше новин


Прокоментуй новину