Як вибрати літні шини

Як вибрати шини, щоб залишитися задоволеним, шини якого виробника краще і які літні шини краще вибрати в цілому, читайте в цій статті. Вибір покришок сьогодні складається з більш, ніж 10 000 найменувань. Велика частина представлена на сайті http://www.mobilshina.com.ua/. Яку марку вибрати, і рятують чи бюджетні всесезонки?

Виробники автошин рекомендують міняти зимові шини на літні, коли середньодобова температура досягає 5 градусів за Цельсієм вище нуля. Саме при такому температурному режимі зимова шина через свого м’якого складу починає «плисти», в той час як літня гума, розрахована на більш високу температуру, відмінно справляється з поставленим перед нею завданням.

Багато водіїв, які бажають заощадити на покупці літніх і зимових шин, зупиняють свій вибір на всесезонка. Наскільки така економія ефективна і чи безпечно це?

В Україні, на відміну від Європи, температура повітря взимку може досягати екстремальних 30 градусів нижче нуля. Влітку ж, температура в 30 градусів вище нуля це норма. При такій істотній різниці в температурі, один і той же комплект покришок не в змозі забезпечувати належний рівень комфорту і безпеки. Аж надто велика різниця в швидкісних режимах і дорожньому покритті.

Якщо малюнок і склад зимової шини розроблені так, щоб швидко очищати пляма контакту від снігу і густих мас, при цьому зберігаючи еластичність в морозну погоду, то літня шина, розроблена таким чином, щоб ефективно видаляти воду з плями контакту на великих швидкостях, зберігаючи при цьому жорсткість.

Чому це важливо? Влітку, ми маємо справу з нагрітим асфальтом сама шина при коченні, в результаті тертя об дорогу нагрівається. Якщо літня шина не зможе зберігати твердість, загубиться швидкість реакції на рульові команди водія. Чим це загрожує, думаємо, не варто пояснювати. Шини на літо повинні відповідати погодним умовам і умовам експлуатації.

Таким чином, один комплект шин, при всьому бажанні водія не зможе повністю забезпечити комфорт і безпеку водія і пасажирів. Універсальна шина це міф. З таким же успіхом, можна цілий рік носити в’єтнамки з вовняними устілками. І влітку і взимку в такому взутті комфортно не буде. Зрозуміло, якщо ви не виходите на вулицю два три рази в рік, і то на пару хвилин.

Всесезонні шини компромісним варіантом у країнах з помірним кліматом, де хороша дорожня інфраструктура. Обидва ці слова не про Україну. У наших же умовах всесезонні шини можуть бути рішенням в тих випадках, коли за весь рік водій їздить, максимум 5 000 кілометрів, і не користується транспортом в ожеледь.


Не пропустіть