Кілька вагомих аргументів на користь ГБО

З спонукають мотивів встановити газобалонне обладнання виділимо основний – це економія грошей на паливі: бензині і солярці. Сюди слід додати валютні ризики: чим далі автовласник відкладає дату придбання газової установки, тим дорожче вона обходиться згодом. Адже гривня, всупереч твердженням прем’єр-міністра, продовжує плавне падіння з рідкісними зривами в піке. Є ще екологічний фактор, але для українців він з розряду екзотики на відміну від європейських автомобілістів. Розглянемо ці кілька вагомих аргументів на користь ГБО докладніше здесь!

Вигода перша, фінансова

Різниця в ціні палива складає 2-2.5 рази. З установкою в базовій комплектації на авто типу Ланос і при витраті плюс 10-15% до бензиновому, обладнання відіб’ється через 15000 км пробігу. У цей період трапиться одне повноцінне ТО, яке полягає в заміні фільтрів і огляді системи на предмет витоків. До слова, перший серйозний ремонт за статистикою потрібно ближче до 60 тис. Пробігу. Редуктора-випарника змінюють ремкомплект. Ймовірно, доведеться відкалібрувати газові форсунки. До цього моменту ГБО для авто відіб’ється не один раз.

Вигода друга, курсова

За минулих 2 роки курс євро підріс на 20% – дані доступні на сайті НБУ. Купуючи обладнання пару років назад, автовласник заощадив 5 грн. на кожному €, тобто базова комплектація обійшлася завбачливому господареві на 1800-2000 грн. дешевше. Що буде відбуватися з європейською валютою далі, припустити неважко. З такими розкладами і валютними ризиками навіть покупка установки в розстрочку виглядає вигідною інвестицією.

Вигода третя, екологічна

Нехай вітчизняних автовласників поки мало хвилює екологія, проте є моменти, які позитивно позначаються на здоров’ї двигуна в довгостроковій перспективі: газ згорає без сліду, тоді як бензин залишає після себе шкідливі окисли і нагар, які з часом перетворюються в проблему для мотора. Для неремонтіруемих ДВС і агрегатів, яким сам виробник відводить короткий термін, гра в довгу втрачає сенс. Але багато мотори і раніше виходжують півмільйона кілометрів, і відсунути дату капітального ремонту – хороша перспектива.

Як там, в Європі

На закінчення згадаємо про європейські тенденції, тому що наш ринок палива йде тим же шляхом, а значить і рятуватися від непомірних цін на паливо ми будемо так само. Німецькі автолюбителі виявилися палкими прихильниками бензину. Ставлення до LPG зберігалося консервативним багато років. Але останні 3 роки щорічне зростання продажів газифікованих авто в Німеччині становить 50%. У Голландії, де на газі їздять всі і давно, частка газових авто основна. Вартість пропану в Європі в 2 рази нижче, ніж бензину.


Не пропустіть