Кросовер XPeng G9: лідари у фарах та гігабітна мережа (Фото)

Китайська фірма XPeng Motors представила на автосалоні в Гуанчжоу нового флагмана – електричний кросовер G9. Це перша модель марки, яка розроблена з урахуванням вимог міжнародних ринків. Вона відповідає технологічним та екологічним стандартам Євросоюзу, може бути перероблена на 95 відсотків, а також має відповідати п’ятизірковому рейтингу безпеки Euro NCAP. Дизайн передка позашляховика розвиває фірмову концепцію X Robot Face. Модель оснащена інтегрованими у фари лідарами, 21-дюймовими колесами та електричною архітектурою зі «зональною доменною мережею».

На XPeng G9 вперше впроваджено нову електричну та електронну архітектуру X-EEA 3.0 зонального типу – набір програмних, апаратних та комунікаційних модулів, що підтримує складніші системи допомоги водію, зв’язку та самодіагностики. Бортова мережа G9 використовує технологію Gigabit Ethernet, 5G та інші протоколи. Є автопілот XPilot 4.0, який обробляє більшість стандартних сценаріїв керування. Він працює за підтримки двох обчислювальних платформ Nvidia Drive Orin, бінокулярної фронтальної камери та декількох бічних. Оновлення «по повітрю» реалізовані як у Koenigsegg.

Силова установка XPower 3.0 з 800-вольтовими батареями та інверторами на основі карбіду кремнію сумісна з зарядними терміналами потужністю 480 кіловат (п’ять хвилин дадуть зайві 200 км пробігу) та має ККД понад 95 відсотків. Акумулятор захищений за стандартом IP68 та оснащений розумною системою терморегуляції.

У фари G9 вбудовані лідари. Швидше за все це пристрої HAP, виробництва китайської Livox. Лідари мають поле зору 120 (180) x 25 градусів, бачать об’єкти з низькою відбивною здатністю (~10%) на відстані до 150 метрів і створюють хмару точок високої щільності. Передовий сенсор розпізнає пішоходів та статичні перешкоди на кшталт дорожніх конусів, причому робить це навіть за недостатнього освітлення.

Джерело Мотор

Не пропустіть