Фахівці назвали головні причини перегрівання сучасних двигунів

Незважаючи на вражаючі характеристики потужності і передові технології, багато сучасних моторів схильні до перегрівання, результатом якого стають фатальні несправності.

Перша з таких – це висока температура. Як би банально не звучало, але це так. Температурний режим більшості сучасних агрегатів становить від 115 до 130 градусів за Цельсієм, тоді як «старі» мотори нагрівалися до 75-105 градусів. Крім того, висока температура негативно впливає на поршневу групу, пластикові та гумові з’єднання.

Ще одна причина перегрівання – це недостатній обдув. Все через обмежений доступ повітря до радіатора охолодження двигуна. Свою роль в цьому відіграють компоненти системи кондиціонера, а також стандартні бруд і пух між теплообмінниками. Також не варто забувати про те, що зараз радіатори тонкі і легкі, тому їм складно справлятися зі своїм завданням в разі забруднення.

Турбонагнітач також сприяє підвищенню температури під капотом. Такі мотори працюють в екстремальних температурних режимах і в моторному відсіку у них дуже гаряче. Вносить свій внесок і каталітичний нейтралізатор – його встановлюють якомога ближче до двигуна для максимально швидкого прогрівання.

Щоб не допустити перегрів експерти рекомендують в першу чергу регулярно, не рідше разу на рік промивати радіатори і змінювати охолоджуючу рідину як мінімум раз в 60 кілометрів пробігу. Крім того, потрібно намагатися рідше потрапляти в затори на дорогах, коли відсутнє природне повітряне охолодження двигуна.


Не пропустіть