Cпойлер або антикрило?

Багато автолюбителів замислювалися про встановлення на свою машину аеродинамічного пристосування у вигляді антикрила або спойлера. Аеродинамічний обвіс не тільки покращує зовнішній вигляд автомобіля, міняючи його на більш спортивний, але і значно покращує поведінку його на великій швидкості. Кожна частина аеродинамічного обважування виконує своє завдання. Обвіси порогів і бампера значно знижують бічні завихрення і ті, які виникають за автомобілем. Найважливішими елементами цього пристосування по праву вважаються антикрило і спойлер. Як вони працюють? Всі ми колись бачили літаки і крила у них. Тепер уявіть собі крило літака, перевернуте догори ногами. Ось це і є антикрило. За законами аеродинаміки воно буде тягнути автомобіль не вгору, а вниз, придавлюючи його до дороги. Чим вище швидкість руху автомобіля, тим сильніше повітряний потік притискає автомобіль до дорожнього покриття.

Враховуючи закони аеродинаміки, треба правильно розрахувати форму і площа антикрила, щоб воно покращувало характеристики автомобіля. Відповідно, грамотно прораховане буде вважатися правильним, адже 50% корисної дії аеродинамічного обважування припадає саме на антикрило. Але не всі автолюбителі можуть правильно встановити його правильно. Неграмотно встановлене, воно буде створювати велику аеродинамічний опір, що призведе до збільшення витрати палива. Природно, використовувати його рекомендується лише на спортивних машинах, оскільки ефективно працювати воно починає зі швидкостей більш 120-130 км / ч.

Спойлер також, як і крило, збільшує силу тиску, притискуючу автомобіль до дороги. Він на великих швидкостях покращує маневреність і шляхову стійкість автомобіля. Існує велика різноманітність спойлерів: від хитромудрих конструкцій на даху автомобіля до простих козирків вгорі заднього скла. Тим не менш, цей пристрій треба грамотно і правильно встановити на автомобілі, тільки в цьому випадку спойлер працюватиме майже також, як антикрило. На простих легкових автомобілях спойлер встановлюється зазвичай для додання спортивного виду або для захисту заднього скла від бруду, але ніякого практичного значення з погляду аеродинаміки він не має.

Спойлери встановлюються двома способами:

Першим способом він прикріплюється за допомогою двостороннього скотча до кузова автомобіля. Цей спосіб є не дуже надійним, і будь-який момент спойлер може відвалитися. Так що немає сенсу розглядати даний спосіб.
Кріплення до кузова болтами. При кріпленні спойлера на опорах, попередньо робимо розмітку отворів під болти. Свердлимо отвори потрібного розміру, вставляємо болти і кріпимо за допомогою гайок і пластин. Сам корпус спойлера виготовлений з пластику, тому затягуємо обережно, щоб він не тріснув.
Завдяки спойлеру і аеродинамічного обважування, ваш автомобіль стане більш елегантним і красивим. Щасливої ​​дороги.


Не пропустіть