ГАЗ-3301 – наступник ГАЗ-66
У 1973 році на Горьківському автозаводі зробили дослідний зразок наступника ГАЗ-66 – повнопривідна вантажівка ГАЗ-3301 з новою кабіною, дизелем повітряного охолодження і пневмогідравлічною системою гальм, пише drive-news.net.
Машина в усьому була краще і сучаснішою колишньої, відповідала завданням партії і уряду і багато в чому задовольняла вимогам військових. Але в серію так і не пішла. І тому, що робили її неспішно і надзвичайно довго, отримавши схвалення до виробництва в 1987 році, через 14 років, і тому, що в країні так ніхто і не зміг змайструвати нормальний дизельний двигун.
Ідея з повітряним охолодженням була навіяна схилянням перед німецькою вантажівкою Magirus-Deutz, яка вибудувала Байкало-Амурську магістраль. Але у німців мотор вдався, а в союзі – немає.