Nissan X-Trail перейшов на гусениці (відео)

Шанувальникам старого доброго фільму «Таксі 2» Пежо 406 головного героя, оснащений гусеницями замість коліс, здавався повною фантастикою. Тим не менш, останнім часом тема стає вкрай популярною: відносно недавно в Renault потішили шанувальників гусеничним варіантом Дастера, а компанія Ніссан оснастила такою конструкцією вже другу свою модель. Раніше на гусениці пересадили Juke Nismo, а тепер представили аналогічну модифікацію моделі Rogue, відомої на європейському ринку під ім’ям X-Trail. Презентація машини вже пройшла в Монреалі, пише auto.ria.com

Мова йде про концепт, якому серійне виробництво, швидше за все, не світить. Тим не менш, практичність машини в певних умовах незаперечна. Заради установки безбаштового гусеничного приводу Dominator Track System в конструкцію кузова довелося внести певні зміни. У результаті дорожній просвіт автомобіля збільшився до 58 сантиметрів. Зрозуміло, заодно гусеничний Nissan отримав вдосконалену підвіску.

У той же час, силова установка і трансмісія модернізації не піддалася. Автомобіль, що отримав назву Rogue Warrior, оснащується 170-сильним 2,5-літровим мотором, що поєднується з варіатором Xtronic. Після модернізації максимальна швидкість обмежується показником в 100 км / год. Зате тепер «канадський X-Trail» може їздити по снігу глибиною 40 сантиметрів і долати підйом під кутом 45 градусів.


Не пропустіть