В Індії зробили свій Land Rover Discovery Sport (Фото)

Індійська компанія Tata представила серійну версію семимісного кросовера Safari. Цікаво, що в статусі концепту дана модель дебютувала ще на Женевському моторшоу 2019 під назвою «Buzzard», а на ринок її планували випустити як «Gravitas».

Нинішню назва «Tata Safari» зовсім не нова, оскільки з 1998 по 2019 рр під таким ім’ям випускався рамний позашляховик. Останній в Індії добре відомий, тому компанія і вирішила привласнити його ім’я нової флагманській моделі.

Втім, по-справжньому Tata Safari 2021 не є новою моделлю. По суті перед нами подовжений варіант кросовера Tata Harrier, що з’явився на ринку ще у вісімнадцятому році. Від нього Сафарі відрізняється повністю іншою задньою частиною кузова, в той час як передок з двоповерховою оптикою і компактною решіткою радіатора на обох авто практично ідентичні.

Оформлення передньої частини салону Тата Сафарі також повторює Харріер. Що стосується другого ряду, то машину можна замовити як з тримісним диваном, так і з двома роздільними кріслами. Таким чином, модель може мати сім чи шість посадочних місць. Про оснащення розробники не поширюються, хоча відомо, що за доплату доступний панорамний дах.

Як і донорський Harrier, кросовер Tata Safari 2021 побудований на базі платформи Omegarc, яка представляє собою спрощений варіант бази D8 компанії Land Rover (знайома за моделями Discovery Sport і Range Rover Evoque). До слова, головним спрощенням тут є використання задньої напівзалежної підвіски замість вихідної багаторичажки.

Габаритна довжина трирядного індійського позашляховика становить 4 661, відстань між осями тут 2 741, а за рахунок наявності рейлінгів на даху новинка виявилася на 80 міліметрів (1 786) вище.

У рух новий Тата Сафарі призводить 2,0-літровий чотирициліндровий турбодизель Kroytec (по суті це мотор Fiat Multijet II). Даний двигун видає 170 к.с., а працювати він може в тандемі або з механікою, або з шестишвидкісним автоматом Hyundai. Привід поки тільки передній, хоча в компанії пообіцяли появу повнопривідної топ-модифікації, якій доведеться повернути задню незалежну підвіску.

На індійському ринку Tata Safari дебютує в кінці січня 2021 року, але вартість кросовера поки не афішується. Для порівняння, за Harrier тут просять від 19 000 доларів, так що його подовжений варіант повинен виявитися трохи дорожче.


Не пропустіть