Kia Carens перетворять на семимісний Seltos (Фото)

Генеалогія моделі Carens налічує три покоління попередників, які випускалися з 1999 року та були відомі майже у всьому світі, але у 2018 році компанія Kia припинила випуск цих автомобілів, не представивши прямого спадкоємця. І тільки тепер про Carens згадали знову, проте ця історія починається з чистого листа. Адже насамперед Каренси були компактними однооб’ємниками з традиційним легковим кліренсом, а тепер модель переїжджає на платформу кросовера Seltos, від якого отримає двооб’ємний кузов та збільшений дорожній просвіт.

Офіційний дебют відбудеться 16 грудня в Індії, але компанія Kia вже поділилася скетчами, які дають уявлення про зовнішність та інтер’єр. Carens помітно відрізнятиметься від Селтоса дворівневою передньою оптикою, збільшеним заднім обвісом і салоном з іншою передньою панеллю та центральним тунелем.

Хоча і про техніку теж багато що можна сказати прямо зараз, тому що в Індії вже випускається трирядний кросовер Hyundai Alcazar: багато рішень Carens, мабуть, отримає саме від нього.

Рецепт Алказара простий: колісну базу Крети розтягнули на 150 мм, збільшили дверні отвори, підняли рівень даху, додали вікна на боковинах, поставили 18-дюймові колеса, але паралельно з цим позбавили повного приводу, а з моторів залишили тільки дволітровий атмосферник (159 к.с.) та дизель 1.5. (115 к.с.). Ескізи Kia показують, що Carens піде тим же шляхом, а раз так, значить, новинка обіцяє бути просторішою за попередників, тому що висота і колісна база Алказара (1675 мм і 2760 мм) більші, ніж у однооб’ємника, який випускався до 2018 року.

Carens будуть робити на індійському заводі в місті Анантапур насамперед для потреб місцевого ринку. Компактні та доступні машини з додатковими сидіннями у багажнику – це улюблений в Індії формат сімейного автомобіля. Семимісними тут бувають навіть Datsun Go+ на основі ніссанівської Мікри та Renault Triber завдовжки менше чотирьох метрів на основі крихітного паркетника Kwid. А компанія Mahindra взагалі змогла створити дев’ятимісний рамний кросовер TUV300 Plus з габаритами Кашкая і двома поздовжніми лавками в багажнику.

Міжнародні перспективи такої концепції неочевидні. За кілька останніх років європейський ринок залишили майже всі компактні та субкомпактні однооб’ємники (Carens йшов у компанії таких автомобілів, як Opel Meriva, Nissan Note, Citroen C3 Picasso, Ford B-Max та Toyota Verso), а кросовери, що їх замінили, не поспішають пропонувати семимісну конфігурацію. Оскільки демографічна ситуація в Європі, м’яко кажучи, не схожа на індійську. Натомість цієї осені компанія Hyundai вирішила запустити Alсazar у Мексиці під ім’ям Grand Creta. До того ж дуже схожий формат багатомісних малолітражок поширений в Індонезії та Малайзії, де, якщо вірити чуткам, Hyundai та Kia готують вихід оригінальних семимісних моделей.

Джерело Авторевю

Не пропустіть