Як вибрати диски на автомобіль?

Сталеві колісні диски.

Виготовлення сталевого колісного диска відбувається наступним чином:

Спочатку штампуються окремі елементи диска, які потім приєднуються один до одного за допомогою зварювання. Як правило, очікувати особливого розмаїття в дизайні тут не варто, для цих цілей служать пластикові ковпаки, якими можна доукомплектувати сталевий диск.

Основною перевагою цих дисків є високий рівень міцності, довговічності і що важливо ремонтопридатності. Вони легко відновлюються на спеціалізованих сервісах при невеликій деформації.

Разом з тим, крім відсутності в розмаїтті дизайну, слід звернути увагу на більш високу масу сталевих колісних дисків в порівнянні з легкосплавними і менше якість виробництва, що в першу чергу відбивається на точності балансування колеса. Сталеві диски схильні до корозії і вимагають відповідного догляду. Крім доступної ціни і досить високої міцності, головною перевагою сталевих колісних дисків можна назвати їх особливу конструкцію, яка надійно захищає гальмівний супорт від попадання в нього бруду, солі і снігу. Любителям агресивної їзди в літній час слід враховувати що дане конструктивне рішення в літню пору погіршує вентиляцію та охолодження гальмівних супортів, тим самим знижуючи ефективність гальмування і викликаючи підвищений знос гальмівних дисків і колодок.

Легкосплавні колісні диски.

диски BMW X5

Легкосплавні колісні диски – повна протилежність сталевим і в першу чергу це неймовірні можливості дизайну і конструктивних рішень, завдяки яким ваш автомобіль набуває свій індивідуальний стиль і ряд технічних переваг.

Легкосплавні диски поділяють на дві основні категорії: литі і ковані.

Литі колісні диски виробляються за методом лиття зі сплавів металів під тиском. Склад і пропорції змісту цих металів в диску є ноу-хау кожного виробника і не розголошується, проте з упевненістю можна сказати, що практично у всіх литих дисках переважаючим металом буде алюміній. Всім відомі його дві основні переваги – стійкість до корозії і легкість. Очевидно, що і самі диски успадковують ці важливі якості, забезпечуючи автомобілю плавність їзди, знижуючи навантаження на важелі, вузли і агрегати підвіски автомобіля, а завдяки додаванню різних варіантів сплавів – різноманітність дизайнерських рішень і самої конструкції дисків дозволяють задовольнити попит самого вимогливого покупця.

Ковані колісні диски виготовляються з використанням магнієвих і алюмінієвих сплавів методом гарячого штампування після відливу готової форми диска. У процесі кування здійснюється термальна і механічна обробка дисків, що надає їм правильні форми і високі експлуатаційні характеристики. У підсумку виходять неймовірно легкі і міцні колісні диски, що перевищують за своїми показниками литі. У лінійці легкосплавних дисків, ковані можна віднести до більш дорогим рішенням як за вартістю, так і по ремонтопридатності.

Точніше, ковані диски, на відміну від литих, ремонту і відновленню не підлягають! Тому набуваючи на свій автомобіль преміальні диски намагайтеся без гострої необхідності не випробовувати їх на міцність – маклаудство сталевих дисків їм не властиво, так що відродження тріснутого кованого диска при зверненні на сервіс очікувати не варто.

Після виготовлення, на легкосплавні колісні диски наноситься грунт в кілька шарів, потім диск покривається спеціальною фарбою і товстим шаром лаку для захисту від руйнівного впливу на фарбу ультрафіолету та інших зовнішніх несприятливих чинників. Легкосплавні колісні диски довгий час зберігають естетичний зовнішній вигляд і при дбайливої ​​експлуатації прослужать вам довгі роки.