Toyota Camry 2017-2018: революційне оновлення моделі

Детройтської автосалон 2017 подарував шанувальникам марки Toyota нове восьме покоління популярного бізнес-седана Камри, який помітно помолодшав, став більш агресивним і, звичайно ж, презентабельним. При створенні новинки виробник прислухався до зауважень клієнтів, у яких попередник викликав асоціації офісного менеджера, приміряв костюм для офіційного прийому, що робило автомобіль нудним і похмурим.

Слідом за екстер’єром, оновилося не тільки внутрішнє оформлення салону, а й технічне наповнення седана, позитивно позначилося не тільки на його динамічних можливостях, але і на керованості. До слова, Toyota Camry 2018 – дійсно новий автомобіль, здатний здійснити справжню революцію не тільки у себе на батьківщині і в США, але і в Росії, куди новинка імовірно добереться в першій половині 2018 р

Toyota Camry 2018 у новому кузові отримала більш емоційний і динамічний дизайн «Keep Look», представлений нової звуженою головною оптикою на світлодіодах, двосекційною фальшрадіаторной гратами і м’язистим бампером з величезними повітрозабірниками. Спортивний і злегка занижений профіль седана в поєднанні з довгим капотом, вузькими передніми і сильно заваленими задніми стійками забезпечує не тільки кращу оглядовість, а й кращу аеродинаміку.

Якщо зовнішність Toyota Camry 2017-2018 залишила вас байдужими, то внутрішньо наповнення точно викличе масу позитивних емоцій не тільки своєю архітектурою, але і наповненням. Седан отримав абсолютно нову передню і центральну торпедо, яка раніше не зустрічалася ні на одній сучасній машині. Місце «пілота» організовано у формі теперішнього кокпіта і виділяється наявністю нового рульового колеса з можливістю управління аудіосистемою і основними настройками авто, а також стильною комбінацією приладів, доповненої 7-дюймовим екраном бортового комп’ютера.

Базується новинка на модульної «візку» TNGA із заниженим центром ваги, яку нова Toyota Camry ділить з останніми поколіннями Тойота Пріус і кросовером CH-R. Це дозволило поліпшити керованість і підвищити драйверські відчуття. Крім того, виробник посилив кузов і переналаштував задню підвіску, що також позитивно позначилося на поведінці автомобіля на трасі. Повністю незалежна підвіска седана представлена ​​стійками McPherson спереду і багаторичажка з поперечними важелями – на задній осі.


Не пропустіть