Яка гума на зиму краще, шипована або без шипів?

0

Думки автолюбителів розходяться, одні стверджують, що для Російської зими найкращий варіант – це гума з шипами, наприклад шини Continental, а інші впевнені, що «липучка» і зима створені одне для одного. У радянський час водії не ламали голову з приводу вибору гуми, все було набагато простіше: встановлювалася один гума на всі пори року, так звана «всесезонні». Але прогрес не стоїть на місці, і на безпеку руху працює безліч фірм з розробки та виробництва колісної продукції. При виборі багато радяться з друзями або знайомими, що не зовсім правильно, також, як і пошук найдешевшого пропозиції на ринку. Вибирати гуму потрібно за результатами тестів, які є у вільному доступі в Інтернеті, причому абсолютно безкоштовно. За результатами тестування видно, яка покришка варто вашої уваги, а яка ні.

Як правило, хороші показники у визнаних брендів, які вже давно на ринку, але покупця може засмутити ціна. У тестах на зразок можна знайти і більш дешеву продукцію з ненабагато поступаються характеристиками. Хоча на безпеці на дорогах економити все ж не варто.

Яка гума все-таки краще для зими?

Шипована гума Continental призначена для укоченого снігу та ожеледі, а не шипована, в основному, для снігу та снігової каші. За результатами тестів на льоду і на снігу при гальмуванні і керованості виграють, як правило, шиповані колеса, а ось на снігу змішаному з водою – зазвичай не шипована гума. Експлуатуючи автомобіль в міських умовах, багато автолюбителів помічають, що гума без шипа краще, тому що асфальт, як правило, чистий і не засніжений, та й шуму від неї набагато менше. А от експерти впевнені, для зимового сезону кращий варіант – гума з шипами середньої цінової категорії, бажано, відомого і перевіреного тестами бренду. Від них більше шуму, але заради безпеки можна деякі незручності перетерпіти.

Важливим аспектом є зберігання і термін експлуатації гуми. Наприклад, якщо вона пролежала півроку на балконі, то незмінно відбувається, нехай і незначна, але все ж деформація, і гума швидше зношується на дорозі. Виробники рекомендують міняти її раз на 3-4 роки, але лише при належному зберіганні і акуратною експлуатації. Термін використання може досягати і 5-6 сезонів, але не варто їздити на «лисою» гумі або чекати, поки здасться корд. Головним на дорозі все ж є не автомобіль і не гума, а людина. Потрібно психологічно підготуватися до зими і перебудуватися з агресивного річного водіння на більш спокійне, зимове, адже безпека понад усе.


Не пропустіть