Все, що треба знати про китайські двигуни Geely, всі плюси та мінуси

Попри певний скепсис стосовно якості та дизайну перших автомобілів Джилі, які продавались в Україні, китайці знайшли свого вдячного покупця. Конкурентів на нашому ринку для бренду було вдосталь. Одні Ланоси та Сенси чого варті, а були й інші китайські бренди, поношені ВАЗи та безліч іномарок з Європи.

Проте бренд вистояв і сьогодні може розраховувати на успіх будь-якої новинки у будь-якому сегменті авторинку. Злі язики кажуть, що Geely має ставити Тойоті та Міцубісі платиновий пам’ятник за технічні рішення, цілі платформи та, особливо, двигуни. Правда, як завжди, знаходиться десь посередині. Ось найважливіші факти про мотори найпопулярніших в Україні автомобілів Geely.

Мотори MR479QA для Geely СК та МК

Модель Geely СК розроблялась компанією в співробітництві з Daewoo, хоча основні вузли двигуна були запозичені у Тойоти. До того ж майже вся електрична частина була розроблена компанією Бош. Це пішло машині явно на користь, час показав, що цей двигун один з кращих бюджетників бренду.

Проблеми та найчастіші несправності двигуна MR479QA Джилі МК та СК повністю перекривались економічністю та придатністю мотора до ремонту. Дійсно, цей двигун має багато спільного з моторами 5А-FE, які ставили на прадавню Тойоту Короллу у кузові А100, втім, копією його назвати складно.

Інженери вдосконалили, якщо можна так сказати, головку блоку та змінили низку характеристик, аби запобігти судовим позовам з боку японців. На 2005 рік це було нормальним явищем.

Головка типу DOHC з 16-ма клапанами та двома розподільчими валами працює досить тихо, привід валів ремінний, а більшість запчастин підходять від тої самої Тойоти. Але не всі, це варто уточнювати при купівлі. В цілому відгуки про двигун досить схвальні, а якщо користуватися якісним мастилом та фільтрами, мотор не буде потребувати капітального ремонту тисяч 200-250 км пробігу.

В Україні найбільш розповсюджений мотор об’ємом 1,5 л потужністю 94 сили та максимальним крутним моментом 128 Н∙м на пікових 3400 об/хв. Виходячи з відгуків, витрата пального не перевищує 10 літрів, якщо не зловживати акселератором.

Двигуни JL4G18 та JL4G15 для Geely Emgrand

Під капотами седанів Джилі Емгранд встановлено бензинові двигуни об’ємом 1,5 та 1,8 л. Перший має потужність 97, другий 126 сил при 126 та 162 Н∙м крутного моменту відповідно. Технічно це теж тойотівські мотори серії 1ZZ FE, тому дивуватись їх витривалості на надійності не варто.

Перевага цього мотору у тому, що інженери застосували в головці блоку систему фазообертання VVT на впуску, що в той час було дуже прогресивним рішенням. Більшість китайських двигунів мають ременевий привід розподільчих валів ГРМ, цей двигун отримав міцний ланцюг. Так, він трохи галасливий, зате надійний. Міняти ланцюг ГРМ доведеться не раніше ніж 80-90 тисяч пробігу.

126-сильний двигун JL4G18 — справжній лідер серед кількості позитивних відгуків. Він практично не шумить (на відміну від 1,5-літрової модифікації), крутного моменту вистачає на будь-яких обертах для будь-якого прискорення. Цей двигун запросто впорається з причепом, прекрасно запускається при мінусових температурах і при цьому досить економічний.

Все, що зробили китайці з дволітровим тойотівським мотором — зменшили об’єм на 200 мл, зробили міцнішими та більшими за діаметром шийки колінчастого валу та поставили електронний блок керування двигуном від Бош. Цей мотор, дійсно, один з найкращих в лінійці.

Новий мотор JLE-4G18TD для Geely Atlas

Двигун з турбіною JLE-4G18TD було презентовано тільки на початку весни 2019 року та названо повністю новим та надсучасним. Насправді, це глибока модернізація двигуна, який було встановлено на Джилі Емгранд GT минулого року. Хоча характеристики у мотора досить непогані.

Експерти говорять, що модернізація позначилася в першу чергу на зростанні потужності. Стара версія видавала 163 сили, новий мотор здатен показувати на 21 силу більше. Окрім того, він розвиває більший на 35 Н∙м крутний момент, що для кросовера Атлас буде дуже доречно. Загалом двигун викручує 285 Н∙м моменту.

Про надійність нового турбодвигуна говорити зарано, але його попередник вже встиг намотати більше сотні тисяч кілометрів. З негативу поки що говорять лише про нестабільність роботи деяких датчиків, які міняють по гарантії. Це цілком зрозуміло, виходячи з того, що турбіни на конвеєр постачає BorgWarner, а серед інших постачальників такі зірки європейської та світової автоіндустрії як Bosch, Shell, Pierburg, Mahle, SKF, Valeo, BRUSS, Usui, Schaeffler, Federal Mogul, Yazaki, Dayco.

Китайці запевняють, що новий двигун для Атласу має пройти без суттєвих несправностей та замін ключових вузлів не менше 300 тисяч кілометрів. Серйозна заява, але побачимо, чи справдяться надії компанії на рекордний для китайців ресурс турбодвигуна.




Не пропустіть