Чи потрібно прокачувати нові стійки

З часів винаходу першого транспортного засобу люди всіляко прагнуть зробити комфортним пересування в ньому. Постійно придумують різні способи зменшення вібрації при поїздці. До таких способів відноситься вживання гумових коліс, сидіння з пружинами. Амортизатори винайдені кілька для інших цілей. Вони зменшують амплітуду коливань машини.

Чи потрібно прокачувати нові стійки.

Будь розбирається в автомобілях людина скаже, що потрібно. Прокачування стійок покладена за інструкцією. Якщо встановити стійки, що не прокачавши їх, то вони працюватимуть неправильно. Можливі шуми, стуки, і навіть вихід з ладу. Це все відбувається через повітря, який залишається у внутрішній гільзі амортизатора. Якщо вийшли з ладу не Прокачані стійки, то, швидше за все їх не обміняють на інші. Гроші за них, також не повернуть в цьому випадку. Давайте розберемося, чи потрібно прокачувати нові стійки.

Прокачування амортизатора полягає в декількох кроках. Спочатку потрібно його перевернути вниз штоком, стиснути. Потримати 3 секунди. Потім потрібно перевернути амортизатор, тримаючи шток. У такому положенні утримувати 5 секунд. Після чого потрібно висунути шток до кінця. Після цього потрібно перевернути амортизатор штоком вниз, і виконати операції ще 2 рази. Після всього цього амортизатор покласти штоком вгору до самої установки на машину. Повторюся, прокачувати стійки потрібно обов’язково.

Що робити зі старими стійками.

У першу чергу потрібно переконатися в задовільною роботі нових. У кожному разі, їх можна залишити як запасні. Старі стійки можуть знадобитися знайомим або, наприклад, сусідові. Якщо є вільне місце, то можна залишити. Якщо стійки в хорошому стані, то можна продати. Мало хто захоче купити підтримані стійки. Адже амортизатори – це елемент безпеки. Старі стійки можна здати в металобрухт. Виручка від цього невелика, але є можливість повернути частину витрачених грошей на нові стійки. Ще старі стійки можна викинути.

Як перевірити працездатність амортизатора.

Перевіряти амортизатори на працездатність необхідно. За допомогою цієї перевірки можна дізнатися про втрати необхідних здібностей амортизатора. Отже, вийде вчасно замінити амортизатори. Це дуже важливо для безпеки та зручності руху на автомобілі. Виконати перевірку можна кількома способами.

Ручний прилад. Кріпиться він до крила. Датчик приладу потрібно покласти на землю. При розгойдування кузова відбувається збір даних. Прилад у відсотках визначить працездатність амортизаторів.

Шок тест. Тест проводиться на стенді. Вісь піднімають, а потім різко відпускають. За допомогою комп’ютера відстежують коливання.

Амплітудно-резонансний спосіб. На спеціальних стендах проводиться це тестування. Перевірка працездатності амплітудно-резонансним способом відрізняється високою точністю. Є й інші способи, але вони не такі популярні і точні.

Чи можна самому відремонтувати несправний амортизатор.

Існує безліч центрів, які займаються ремонтом амортизаторів. Ремонт цей коштує на порядок дешевше нових амортизаторів. Ремонт амортизаторів – вельми спірний метод усунення неполадок в їх роботі. Багато хто вважає, що їх лагодити ні до чого, оскільки амортизатори відповідають за безпеку. Вважають, що від них потрібно позбавиться, і купити нові. Тим не менш, починають амортизатори самостійно все-таки можна. Тільки робити це доведеться на свій ризик і страх. У більшості випадків потрібно поміняти сальник і масло. Якщо неполадки інші, то краще віддати автомобіль в майстерню. Там зроблять все надійніше.

Термін придатності нових стійок.

Термін придатності стійок, як не дивно, залежить від частоти поїздок, якості доріг. У Росії найчастіше якість доріг залишає бажати кращого. У будь-якому випадку, якщо з новими стійками пробіг наближається до сотні тисяч кілометрів, то стійки потрібно змінити. Деякі виробники амортизаторів стверджують, що термін придатності їх необмежений. При повному порядку непогано б міняти стійки раз на 5 років. Погодьтеся, це не так часто. Але це суттєво зменшить ризик потрапляння в неприємну ситуацію. На іномарках при виготовленні встановлюють найкращі оригінальні деталі. Амортизатори входять до цього списку. Ці стійки служать довго. Замінені стійки служать куди менше стандартних стійок. Це потрібно враховувати, і міняти стійки вчасно. Ще своєчасна зміна стійок забезпечить спокій водія. Безпека понад усе. Висновок: прокачувати стійки потрібно. Старі стійки найкраще здати в металобрухт. Працездатність амортизаторів потрібно періодично перевіряти. Не завжди можна відремонтувати старі амортизатори самостійно. Потрібно міняти стійки вчасно.





Більше новин


Прокоментуй новину