Не працює обігрів заднього скла

З настанням холодів автолюбителям треба задуматися про те, щоб протестувати працездатність системи обігріву транспортного засобу. Серед найпоширеніших несправностей машини взимку є вихід з ладу системи, обігріваючій заднє скло. Часто причина, що викликає порушення роботи системи обігріву заднього скла полягає в механічних пошкодженнях ниток обігрівача або їх зносі. При виникненні цієї несправності на будь-якій ділянці ланцюга, відбувається вихід з ладу наступного відрізка ниток обігріву. Даний процес отримав назву електро корозія. Дії, пов’язані з пошуком несправностей, починаються подачею напруги в електричний ланцюг транспортного засобу перекладом ключа запалювання у включене положення. Світловою індикацією на панелі приладів видається інформація про працездатність ниток обігріву. Для пошуку несправностей по обриву ланцюга, потрібно вольтметр.

Одним щупом вольтметра необхідно закріпиться на струмопровідну шину, другим необхідно досліджувати ушкоджену ділянку нитки обігріву. Ділянки обігрівальних смуг, які зазнали електрокорозії, необхідно пропаять, використовуючи припой і флюс (хлористий цинк). Щоб відреставрувати значні ділянки смуг обігріву, слід використовувати тонкий проводок. Під час робіт, пов’язаних з відновленням ниток обігріву, слід провести попередню очистку від лакового покриття поверхні ниток. Вищеописаний метод по відновленню обігріву заднього скла не єдиний, так в гаражних кооперативах є умільці, що користуються альтернативними способами відновлення системи обігріву заднього скла.

Один з них полягає в доведення суміші епоксидного клею і графітового порошку до однорідної суміші, з наступним його нанесенням на поверхні проблемних ділянках смуг обігріву. Інший варіант полягає в застосуванні магнітного поля, від дії якого, дрібні залізні ошурки, що знаходяться в області поло обігріву, займають фіксованому положення, утримуючись магнітом, встановленим зовні скла. Спочатку металеві тирса розміщуються на несправному ділянці смуги обігріву. Далі ці тирсу від впливу магнітного поля формують міст-перехід там, де були зіпсовані нитки обігріву. Таким чином, відбувається відновлення контакту. На заключному етапі створені мости-переходи закріплюються за допомогою нітролаку. Після висихання нітролаку, відновлена ​​смуга системи обігріву може експлуатуватися далі, і проблема, коли не працює обігрів заднього скла, усунена.





Більше новин


Прокоментуй новину