Тюнінг салону – комплексне підсвічування!

Дивлячись на сучасні моделі Mercedes, Audi та інших виробників, ми бачимо, що розробники дуже щедро обдаровують свої авто красивими підсвічуваннями в салоні. Буває так, що хочеться і власний автомобіль облагородити таким чином, адже це і стильно і зручно, в конкретні моменти. Виявляється, що зробити тюнінг освітлення салону не особливо складно, є деякі моменти, які зажадають багато концентрації і акуратності, але в цілому, з цим завданням реально впоратися. Та й якщо розглядати фінансову сторону цієї затії, ніяких золотих гір викладати не потрібно, велика частина інструментів вже є у кожного в гаражі, запастися доведеться, лише висвітлюють елементами і проводами, а з рештою у левової частки автовласників все гаразд.

Як і говорилося вище, основні два елементи, які потрібно придбати – це дроти і світлодіодна стрічка. Для деяких закріпних робіт знадобиться ще й клей, бажано той, який миттєво засихає. Отже, самої стрічки нам потрібно приблизно метр, залежно від того, яку площу салону доведеться висвітлювати. Ну а дроти, цілком зійдуть по 1,5 метра в кількості двох штук. В даному випадку, ми будемо встановлювати підсвічування в ручки, які знаходяться над сидіннями заднього ряду, за них тримаються руками. Само собою, що підсвічування можна буде протягнути куди завгодно, в такому випадку просто буде змінюватися, довжина закуповуваних проводів і діодним стрічки.

Початок роботи!

Для того щоб у ручки помістити стрічку і провести дроти, потрібно її відкрутити, для найбільш зручного положення роботи. Використовуючи гострий канцелярський ніж, в ручках вирізаються борозни, де і буде лежати світиться елемент. Ця борозна повинна мати такий розмір і глибину, щоб можна було приховати всі встановлювані частини там, і щоб все це виглядало культурно. Залежно від розміру ручки, туди розміщується частина діодним стрічки, приблизно по 10 см, в іншому випадку, підсвічування буде занадто вже яскрава, хоча мети кожен переслідує різні, так що робимо на свій розсуд. Потім, беремо паяльник, і до «+» на стрічці, припаюємо «плюс», ну і з «мінусом» робимо теж саме. Щоб ці дроти потім не стирчали, вони адже йдуть далі вирізаної канави, їх можна приклеїти до стандартної борозні ручок клеєм, або вирізати для них окремий канал. До речі, щоб не заплутатися потім, де які дроти, краще всього використовуйте різні кольори на «плюсі» і на «мінусі».

Підключення до системи!

Далі нас чекає найскладніша робота – підключення діодним стрічки на ручках до загальної системи підсвічування. Найбільш часто «загальна підсвічування» виражається в простих автомобілях одним єдиним плафоном. Знаходиться він між сидіннями водія і пасажира спереду на стелі, так що проблем з пошуками не буде. Щоб дроти не тягнулися по стелі, це адже негарно, доведеться знімати обшивку, щоб пустити їх між дахом і нею, так буде акуратно, нехай і складно здійснимо. Знімається обшивка зі стелі точно так, як і при його перетяжки, якщо ви боїтеся це робити, попросіть кого-небудь, хто більше працював з автомобілями. Після виконаної роботи, тягнемо дроти до плафону, найкращим рішенням буде тягнути кожен дріт по тій стороні, де знаходиться ручка, перехрещувати їх не варто, можна заплутатися. Тепер же найголовніше, провести «мінус», підключити «плюс» і «мінус». На різних авто ці клеми можуть перебувати в різних місцях, так що якщо ви не розбираєтеся в даному питанні, знову ж таки, краще попросити когось допомогти, хоча і експериментувати ніхто не забороняє. Як тільки ви підключите всі дроти, можна відразу ж протестувати систему – якщо горить плафон, то будуть горіти і самі стрічки, суть роботи дуже проста.

Підсумок

Зробити підсвічування салону досить просто, єдині складні моменти – зняття обшивки даху і саме підключення, після чого всі елементи потрібно ще й встановити на місце. Тим не менш, заняття це не затратна, а в майбутньому і зовсім дуже вигідне, адже тепер салон висвітлюється більш яскраво, а колір підсвічування можна вибрати будь, як і її інтенсивність, регулюючи довжину діодним стрічки самостійно.


Не пропустіть