Заміна переднього підшипника ВАЗ

Заміна переднього підшипника ВАЗ при зносі необхідна, так як це необхідна деталь будь-якого автомобіля, яка є частиною опори, підтримує потрібну конструкцію, фіксуючи її. Підшипник забезпечує переміщення різних видів з мінімальним опором. Це, наприклад, лінійне переміщення, хитання, обертання. Ця деталь приймає все навантаження на себе, а потім передає її на інші частини авто.

Ступичні підшипники бувають: радіально-упорні дворядні, роликові конічні однорядні і радіальні кулькові однорядні. Для передніх коліс і задніх потрібні різні підшипники.

Основною ознакою заміни переднього підшипника ВАЗ вважається шум. Підшипник починає стукати або гудіти. Коли навантаження збільшується, гул чути сильніше. Шум під час правового повороту вказує на поломку лівого підшипника і навпаки. Слід також пам’ятати, що найчастіше ламаються відразу обидва підшипника.

Якщо в передніх підшипниках чується характерний гул і при поворотах він посилюється, саме час їх міняти. Маточини потрібно міняти теж.

Для ВАЗ 2101-2107 вибираємо передні ступичні підшипники:
Зовнішня опора 7804.
Зовнішня опора 7805.

Якщо немає особливого бажання звертатися в СТО, то заміна переднього підшипника ВАЗ самому цілком реальна. Ремонт часто на рівній поверхні проводять, а краще зробити все на оглядовій канаві, можна і на підйомнику. Для початку визначтеся з усіма необхідними інструментами і матеріалами.

Для роботи потрібно мати:

– Болт, пластина, зроблена з м’якого металу, щоб виштовхнути гальмівний диск з маточини. Болт необхідно буде вкручувати в місці кріплення супорта.

– Знімач-запресовщік для підшипника маточини ВАЗ, обрізок труби потрібного діаметра, 2 шайби із заліза (товстого).

– Варто запастися і двома довгими болтами. Їх потрібно буде вкручувати в отвори колісних болтів. За допомогою болтів зручніше видавлювати маточину. Знадобляться також три розжарені шпильки (6 мм діаметром). У маточині для них є отвори, через які зручно спертися в обойму підшипника. Замість шпильок можна використовувати гвинти.

– Для відкручування гайки маточини потрібна головка на 30.

– Щоб підвісити супорт, можна використовувати мотузку.

– Щоб відкрутити ШРУС (від флянці півосі), потрібно скористатися шестигранником.

– Домкрат.

– Інструменти.

Бажано все це вже мати, або хоча б більшу частину. Інакше доведеться неабияк витратитися.

Далі порядок дій ремонтного процесу.

Спочатку знімаємо колесо.
Також знімаємо гальмівний барабан.
Прибираємо ковпак гайки маточини.
Випрямляємо вм’ятини буртика гайки вузьким зубилом в двох місцях.
Гайка маточини підшипника затягнута великим моментом. Її потрібно послабити головкою на 30.
До поворотного куркуля відвертаємо 2 болта кріплення.
Відвертаємо 2 гайки кріплення передньої стійки і виймаємо болти.
Відвертаємо гайку маточини підшипника і знімаємо наполегливу шайбу.
З кронштейна передньої стійки виводимо поворотний кулак.
З внутрішнього кільця підшипника знімаємо маточину (з допомогою 2- або 3-лапого знімача).
Або маточину Випрессовиваемие за допомогою 2 болтів або ж гвинтів.
У 2 протилежних отвори (кріплення колеса) укручуємо гвинти на таку глибину, щоб впертися в головки болтів. Цими болтами кріпляться осі маточини (до балки задньої підвіски).
Рівномірно затягуємо гвинти і виштовхуємо маточину.
Швидше за все, на ступиці залишиться внутрішнє кільце (його зовнішня частина) підшипника. Кільце необхідно підчепити знімачем і зняти. Для цього існують 2 спеціальні виїмки на ступиці. (Багато для демонтажу використовують зубило і монтажні лопатки, однак, після цього на осі маточини залишаються забоїни. Їх необхідно видаляти надфілем. Але все ж краще використовувати знімач).
Стопорне кільце знімаємо з 2 сторін поворот-го кулака щипцями.
З поворотного кулака Випрессовиваемие ступичний підшипник, використовуючи знімач для ступичні підшипників. (Деякі вибивають підшипник через відрізок труби потрібного діаметра).
Очищаємо і добре змащуємо поверхню маточини.
У поворотний кулак запресовувати новий ступичний підшипник в лещатах або знімачем. Зусилля прикладаємо лише до зовнішньому кільцю підшипника. Ні в якому разі не забиваємо підшипник цим ви можете його зруйнувати.
Встановлюємо на місце стопорне кільце.
Маточину запресовувати за допомогою знімача в підшипник.
Встановлюємо поворотний кулак на автомобіль в порядку, протилежному зняттю. Краще використовувати нову гайку для маточини. Інакше старі м’яті частини буртика потраплятимуть при кернение на паз (на хвостовику ШРУСа).
Затягуємо до кінця гайку маточини і болти, якими кріпляться колеса.
Законтривается гайку з двох сторін.
Встановлюємо захисний ковпак.
Одягаємо колесо.
Слід пам’ятати, що від якості установки підшипника залежить довговічність його роботи.


Не пропустіть