Продемонстрували архівні фото ралійного BA3-2108 з повним приводом і турбомотором

Колишній дизайнер АвтоВАЗу Володимир Ярцев опублікував підбірку архівних фотографій унікального гоночного автомобіля ВАЗ-2108 «Ралі», який був розроблений в середині 80-х років для участі в міжнародних ралійних змаганнях за регламентом «Групи Б».

На перший погляд може здатися, що хетчбек мало чим відрізняється від серійного автомобіля, але між тим між ними немає практично нічого спільного.

Почнемо з того, що двигун тут розташований не під капотом, а в базі, за сидінням водія та штурмана. Природно, змінилася і схема трансмісії: в залежності від виконання автомобіль мав задній або повний привід. Всі чотири колеса отримали дискові гальма.

Двигун був розточені до 1775 кубічних сантиметрів і оснащений турбонаддувом, що дозволило зняти з нього 300-350 к.с. (Ці дані розрахункові). Судячи по заводському проспекту, ралійна «вісімка» розвивала максимальну швидкість в 220 км / ч, а на розгін до 100 км / ч їй потрібно 6,0-6,5 секунди.

На жаль, після серії важких аварій з автомобілями «Групи Б», федерація ралі вирішила заборонити настільки потужні автомобілі. Це сталося в 1986 році, тому повнопривідна «вісімка» так і не встигла показати себе на міжнародних ралійних трасах.

Надалі гоночні версії моделі ВАЗ-2108, підготовлені АвтоВАЗом, мали передній привід, як у серійного автомобіля.


Не пропустіть